#FOOD – Paasfestijn met Albert Heijn

Gisteren en vandaag waren twee van de hoogdagen in het jaar voor wie gek is van zoetigheden. Uiteraard hoef ik jullie niet te vertellen welke feestdag het was, want de weken ervoor vliegt de reclame ervoor ons rond de oren.

Gisteren stond er een brunch bij mijn grootouders op het programma en deze ochtend eentje thuis, waarvoor ik de tafelaankleding mocht doen. Dankzij de paasbox (*), die ik in het weekend kreeg, van Albert Heijn stond er enorm veel lekkers op tafel om van te smullen. Chocolade eieren, beschilderde hardgekookte eieren, met praliné gevulde eitjes die op echte leken, paasbrood-bolletjes,… We zijn niet van tafel gegaan met nog honger, dat kan ik je met zekerheid zeggen!

IMG_9303

IMG_9302

Maar ook dankzij de eierenraap die aan de brunch vooraf ging stond er meer dan genoeg chocolade op tafel om nog enkele weken bevoorraad te zijn.

De brunch was dus een eggcelente manier om deze nieuwe week goed en lekker te starten.

IMG_9283

IMG_9282

IMG_9291

IMG_9264

Wat hebben jullie gedaan met Pasen, gisteren en vandaag? Ik lees het graag!

Alle liefs,

Margot

* Met dank aan Albert Heijn en Xian Agency. Deze post bevat dus producten die mij werden opgestuurd. Dit verandert hoegenaamd niets aan mijn 100% eerlijke mening.

 

Een gedachte over “#FOOD – Paasfestijn met Albert Heijn

Geef een reactie

