#FASHION – Belgian Tube Days 

Gisteren was de Waagnatie in Antwerpen voor één dag een YouTube walhalla. Maar liefst 22 YouTubers uit België en Nederland zakten af naar de locatie voor de Belgian Tube Days, om zo een hele hoop fans gelukkig te maken met een foto en/of handtekening.

Zelf kende ik maar twee namen (later zelfs 4) die op de affiche stonden. Maar dat weerhield me er niet van om toch enkele uurtjes te gaan rondwandelen en het concept te leren kennen.

Er waren 3 signeerstanden, waar telkens enkele YouTubers samen zaten. Maar 1 YouTuber had zijn eigen stand: Gio. Hij was de grootste naam op de affiche en dat zullen de bezoekers geweten hebben. De ellenlange rij aan zijn stand, de honderden tieners met een trui van hem en oorverdovend gegil wanneer zijn naam doorheen de zaal klonk gingen niet onopgemerkt voorbij.

Verder stonden er ook enkele eetkraampjes en een drankstand, om de dorst te lessen en hongerige magen te stillen. Ook de partners van het evenement hadden een eigen standje, waar je foto’s kon nemen/chillen/…

Over mijn outfit van gisteren moest ik niet lang nadenken. Ik schafte mezelf enkele nieuwe items aan de afgelopen twee weken en vond dit het ideale moment om deze aan te trekken en te fotograferen.

De nieuwe items in mijn outfit zijn het grijze Levi’s t-shirt, de donkere Scarlett stretch jeans van Lee en de Carson Runner Knit sneakers van PUMA. De zwarte bomber kocht ik vorig jaar, bij gebrek aan een exemplaar in mijn kledingkast. De handtas van Springfield kreeg ik bij de persdagen, vorig jaar november.

img_7672

img_7674

img_7665

img_7668

Wat vinden jullie van deze outfit? Ik hoor het graag!

Alle liefs,

Margot

2 gedachten over “#FASHION – Belgian Tube Days 

Geef een reactie

