#BEAUTY -Pretty Ballerinas, the perfume

Vorige zomer mocht ik nog eens een bezoekje brengen aan één van mijn lievelingssteden op onze aardbol: Londen! Een korte citytrip van twee dagen vroeg wel de nodige voorbereidingen qua outfits, want met Engeland weet je maar nooit.

Het plan was om veel te wandelen (a.k.a. shoppen) en dan moet je uiteraard schoenen aandoen waarvan je niet na twee uur al blaren op je teergeliefde voetjes krijgt. Enkele maanden voor deze trip was ik in contact gekomen met het persbureau achter het merk Pretty Ballerinas. Zij zouden zich nu ook, naast hun ballet flats, gaan richten op op ballet geïnspireerde sneakers. Wat hierna volgde spreekt voor zich.

De schoenen had ik dus al ruime tijd kunnen inlopen en ik merkte dat ze echt wel aangenaam waren om in een stad mee rond te wandelen, dus ze gingen dan ook linea recta aan mijn voeten voor heel de citytrip. Het bewijs ervan kan je hier nog eens bekijken 😉

Alsof deze uitbreiding nog niet genoeg was, kwam Pretty Ballerinas enkele maanden geleden met iets totaal nieuw en ook onverwacht: hun eigen parfum!

img_6376

Net zoals hun schoenen, is het parfum heel speels, jong en vrouwelijk. Dat merk je aan zowel het flesje en de verpakking van het parfum, als de geur ervan. De centrale geur is iris, met hints van patchouli en eikenhout. Deze samenstelling valt dus onder de chypreparfums.

img_6373

Vandaag mag ik dus via Instagram iemand gelukkig maken met dit parfum. Alle info hierover kan je vinden op mijn Instagram account 😉

Alle liefs,

Margot

Een gedachte over “#BEAUTY -Pretty Ballerinas, the perfume

Geef een reactie

