#BEAUTY – Hammam time with Rituals

Oh Sunday, bloody Sunday. Velen onder ons hebben een haat-liefde verhouding met deze laatste dag van de week. Het is de laatste dag van het weekend, dus kan je nog 24 uur genieten van het niets doen of net alles doen waarvoor je in de werk-of schoolweek geen tijd genoeg voor hebt. Na jaren in de jeugdbeweging te zitten, leerde ook ik plots het concept van de lazy Sunday kennen.

Zondag staat voor mij gelijk aan uitslapen, ontbijten met heel het gezin en verder heel weinig inspanningen doen. Die dag besteed ik dan ook vaak aan lezen, muziek luisteren, sociale media doorscrollen, films/series kijken,… Kortom: me time.

Iets wat ik heel graag eens zou doen is een hele (of halve) dag doorbrengen in een wellness of hammam. Maar tijd is vaak nog groot probleem. Gelukkig vond Rituals daar een gat in de markt met The Ritual of Hammam, zodat je de hammam ervaring gewoonweg thuis kan beleven. De kalmerende en tegelijk verfrissende ingrediënten – eucalyptus en rozemarijn – helpen een heerlijk schuiloord te creëren in je eigen huis.

Het merk Rituals zou ik eigenlijk niet meer moeten toelichten (wie kent het niet?), maar ik fris met graagte je geheugen even op: in 2000 werd het merk opgericht door Raymond Cloosterman. Het idee van Rituals is om de dagelijkse routines net dat ietsje meer te maken. Van een bad nemen tot hangen in de zetel: alles kan net dat tikkeltje luxueuzer.

Rituals beperkt zich in aanbod dus niet enkel tot lichaams- en gezichtsverzorgingsproducten, maar heeft ook onder andere homewear, geurkaarsen en thee in hun assortiment. Voor ieder wat wils dus.

Alle productlijnen die bij Rituals worden gecreëerd, hebben de Oosterse tradities en respect voor de natuur als basis. Zo heb je naast The Ritual of Hammam ook onder andere The Ritual of Sakura, The Ritual of Dao, The Ritual of Laughing Buddha,…

img_6163

Vandaag mag ik 1 iemand verwennen met een Ritual of Hammam pakketje, bestaande uit: de Hammam Hot Scrub, de Hammam Happiness Conditioner, de Heavenly Hammam Bath Oil en de Hammam Massage Oil. Ga dus op je gemak naar mijn Instagram pagina en wie weet geniet jij binnenkort wel van een home hammam ervaring!

Alle liefs,

Margot

4 gedachten over “#BEAUTY – Hammam time with Rituals

    1. Hij ruikt enorm fijn, maar heb hem zelf nog niet uitgetest 🙂 De winactie voor deze set is helaas al voorbij, maar vandaag/morgen/donderdag en vrijdag kan je nog vanalles winnen. Mijn Instagram is margotleenaerts! Xx

      Liked by 1 persoon

      1. Deze was 2 dagen geleden 😉 Elke dag is er een andere winactie, die komt rond 13u online en die duurt tot de volgende dag 12u 🙂 De winnares staat vermeld in de caption van de foto 🙂 X

        Like

Geef een reactie

