#FOOD – Let’s celebrate with Momade Cupcakes

Een zoetekauw pur sang. Ik geef het zonder problemen toe. Snoepjes, chocolade, ijs,… Het zijn maar enkele zoete zondes waar je mij blij mee kan maken. Ook zoete deegwaren gaan er bij mij goed binnen. Donuts, taart, cake,… Maar cupcakes hebben toch net dat ietsje meer dat mijn hart sneller doet slaan en me bijna doet kwijlen. En dan nog specifiek die van één bepaalde Antwerpse winkel.

Als ik daarover spreek kan je je uiteraard maar één naam voor de geest halen: Momade Cupcakes ofcourse! Deze happy place is al een even bekend begrip als pakweg de Meir en het Centraal Station.

Zo bekend zelfs dar ze naast hun shop in de Reyndersstraat hun winkelmogelijkheden hebben uitgebreid naar een webshop en nog twee fysieke vestigingen, namelijk in de Stadsfeestzaal van Antwerpen en de Shopping Gent Zuid.

Hun grootste sterkte is hun aanbod. Niet alleen cupcakes maar ook macarons, cookies en pralines kijken je smekend aan vanuit de toonbank om hen mee te nemen en te verorberen. En de tientallen verschillende smaken maken de keuze nog moeilijker! Pas dus maar op, want voor je het weet ga je hier met een hele hoop zoetigheden naar buiten 😉

Zelf heb ik over de jaren een aantal favorieten uit het aanbod weten te kiezen, maar ik ga meestal toch weer overstag voor de Oreo of 99% Chocolade cupcake. Once you love chocolate, you’ll always love it 😉

img_6129

Vandaag maak ik dus met veel (cupcake) liefde iemand blij met een waardebon van €20 voor Momade Cupcakes! Ga snel naar mijn Instagram en misschien mag jij je dan binnenkort verlekkeren aan de zoete zondes van Momade Cupcakes 🙂

Alle liefs,

Margot

 

Geef een reactie

