#HEALTH – Happy food and drinks

Je zag het zaterdag vast wel op mijn Instagram: ik was door Albert Heijn uitgenodigd om samen met een hoop andere food- en lifestylebloggers te genieten van een heerlijke stiltewandeling en gezonde lunch in het Zwin, onder “leiding” van Ellemieke Vermolen.

9489591

Jullie kennen Ellemieke vast wel als vrouw van Sergio Herman en voornamelijk als actrice en televisiepresentatrice. Maar wat velen niet weten is dat ze enorm gepassioneerd is door eten en koken. Specifieker: gezond eten en koken. En die passie deelt ze maar al te graag. Met drie boeken op haar palmares (Familiekookboek, Happy Shakes, Happy Food) en een hele hoop ervaring was ze dus de ideale gastvrouw voor deze AH Masterclass.

Die middag kregen we bananenbrood met bessen, een vers komkommer-banaan-spinazie-amandelmelk sapje, linzensoep met advocado en sesamzaad én zelf-gepimpte rijstwafels voorgeschoteld. Een lekkere, lichte lunch dus.

Ik ben echt geen health-goeroe of -freak, maar ik heb enorm veel geleerd tijdens de sessie en er zelfs wat van onthouden. Zo drinken ik thuis al twee dagen ’s ochtends het verse sapje vanop de Masterclass en kocht ik mezelf een pak rijstwafels als gezonde snack.

Je merkt dus wel dat ik enorm happy ben van al dat happy food. En dat wil ik enorm graag delen met jullie, dus maken twee mensen vandaag de kans om een mini health pakketje te winnen met daarin: een gesigneerd exemplaar van Happy Food en twee flesjes smaakwater (1x bloedsinaasappel en 1x munt).

img_6153

img_6154

De giveaway verloopt via Instagram. Dus als je kans wil maken op dit pakketje, rep je dan snel naar mijn Instagram account en daar vind je alle nodige info!

Alle liefs,

Margot

4 gedachten over “#HEALTH – Happy food and drinks

  1. Al jaren fan van Ellemieke Vermolen, haar familiekookboek is zowat het boek waar ik heel snel naar teruggrijp omdat het bol staat van lekkere, smaakvolle gezonde recepten. Easy comfort food en een kookboek dat zijn titel dus zeker waar maakt. Ook haar drie boeken uit de ‘Happy’ reeks staan hier in de kast en lagen al meermaals naast me in de keuken tijdens het koken. En voor snelle lunches op het werk durf ik zelf al eens naar ‘Happy Kids’, haar meest recente kookboek grijpen 😀

    Like

  2. Ik heb haar happy shake boek en het is zo een pracht boek, ik zou super blij zijn moest ik happy food er bij hebben! Dan kan ik via de apotheek verder sparen voor het familiekookboek en dan koop ik happy kids er nog bij en dan heb ik momenteel alles van Ellemieke! Ik zou hier super blij mee zijn, ben zelf bezig met Rainpharma dieet, dus een gezond boek zou zeker en vast welkom zijn, en ook omwille ik dit jaar alleen op eigen benen ga staan terug in mijn eigen huisje! I WANT *duimen maar nu* X

    Like

Geef een reactie

