#PERSONAL – What a year has it been

En vooral: wat een fijn en mooi jaar, voor mij. Aan het begin ervan weet je nooit wat er allemaal op je af gaat komen en op het einde ervan moet ik mijn hoofd breken om alle dingen die er zijn gebeurd op te sommen. Maar ik ga mijn best doen om er zoveel mogelijk hier neer te typen.

Tijdens de eerste 3 maanden van het jaar woonde ik deeltijds in Brugge en deeltijds thuis. Dat ging gepaard met heel wat treinproblemen, maar Starbucks hielp me vaak uit de nood. Mijn blog vierde ook haar 1ste verjaardag en de 2de komt er al heel snel aan, zo fijn!

image

Nog nooit eerder vierde ik Valentijn, maar dit jaar bracht Albert Heijn daar verandering in. Zij organiseerden een brunch en zo dus vierde ik samen met heel wat vrienden deze liefdevolle dag. Plus, ik kreeg er mijn eerste boeket ooit!

Wat ik het fijnste vind aan vroeg opstaan of ’s avonds nog op pad te zijn, zijn de lucht- en het straatbeeld. Ik heb mooie zonsopgangen en ’t Stad by night mogen bewonderen, wat echt kleine gelukjes zijn.

Via mijn blog krijg ik heel veel kansen. Naar openingen en avant-premières gaan, evenementen/etentjes bijwonen, nieuwe zaakjes ontdekken, pakketjes mogen ontvangen, sneak peeks krijgen,… En ook heel veel nieuwe mensen leren kennen en vrienden maken. Afgelopen jaar was mijn agenda redelijk goed gevuld door eerder genoemde zaken.

Ook buiten mijn blog-duties ben ik op veel plekken geweest waar ik nog nooit eerder was geweest en heb ik helden van mij mogen ontmoeten. Belgocontrol, Medialaan voor mijn auditie voor The Voice, het Paleis op de Meir, het hoogste verdiep van de Century Tower,…

Wat uiteraard niet mag ontbreken is een stukje van de wereld. Door mijn werk en met de familie heb ik oude en nieuwe bestemmingen bezocht. Frankrijk, Spanje, Amsterdam, Keulen, Frankfurt en Londen zitten voor altijd in mijn hart.

Er zijn nog wat persoonlijke zaken die niet mogen ontbreken in mijn overzichtje. Ik studeerde af dit jaar en deed direct daarna al mijn eerste echte werkervaring op. Verder liep ik enkele kilometers voor het goede doel, liet mijn geliefde haren korter knippen en kocht ik een brommer.

En toch: niet alles regenbogen en glitters. Net zoals iedereen heb ik wel kleine, lastige, slechte momentjes gehad. Ik ben mezelf tijdens mijn studies en tijd in Brugge vaak tegengekomen en was niet altijd tevreden met mezelf. Ik zal nooit de persoon zijn met het meeste zelfvertrouwen, maar een groot deel dat ik lang kwijt was vond ik terug.

En plots kelderde dat eventjes weer. Want in oktober moest ik plots afscheid nemen van mijn liefste bomma, mijn meter. Ze was een fantastische en lieve persoon, één van mijn beste vriendinnen en ik mis haar nog elke dag.

Om toch met een positieve noot te eindigen: ik ben weinig ziek geweest, heb veel fijne momenten gehad met de leukste vrienden en ben blij met alle kansen die ik de afgelopen 12 maanden heb gekregen.

Hop naar een veel beter 2017. Dat het ons jaar mag worden.

Alle liefs,

Margot

 

 

Een gedachte over “#PERSONAL – What a year has it been

  1. Hey Margot, ik wens je alvast een gelukkig en gezond 2017 met heel veel vriendschap en liefde die je herinneringen mogen geven waar je nog lang tot na het nieuwe jaar van mag en kan genieten. Dat je mag dromen en mag beleven.

    Like

Geef een reactie

