#BEAUTY – Advent time with The Body Shop

Als kind was ik er verzot op: de adventskalender. Elke dag een deurtje openmaken en een nieuw chocoladen vormpje ontdekken was een vorm van puur geluk. Jaren na datum ben ik nog steeds een zoetebek en is chocolade mijn guilty pleasure. Maar nu ik stilaan volwassener wordt mag het wel eens meer zijn.

Om die simpele reden kocht ik voor mezelf, tijdens het laatste weekend van november, mijn àllereerste beauty adventkalender. De blogposts over welke adventkalenders er nu te koop zijn vlogen me bijna rond de oren. Ik was overdonderd en wist niet goed welke te kiezen.

Uiteindelijk bezweek ik toch voor de groene adventkalender van The Body Shop. Sinds twee jaar is deze winkel mijn vaste adres voor dag- en nachtcrème en pore minimiser. Omdat het de eerste keer is dat ik me zo’n kalender aanschafte, leek het me verstandig om op safe te spelen en te kiezen voor een merk waar ik vertrouwen in heb.

Adventcalendar_TheBodyShop_Full

Deze versie is de goedkoopste van de drie exemplaren die je in The Body Shop kan vinden. Maar dat het de goedkoopste is, wil niet zeggen dat die moet onderdoen voor de andere twee. Na nog maar slechts 5 dagen ben ik al zeer tevreden van wat ik in de doosjes vond. Onder andere de Spiced Apple shower gelFrosted Berries softening body gel-lotion en de Vitamin E Moisture Cream (a.k.a. mijn dagcrème, woehoe!).

Adventcalendar_TheBodyShop_Products

De kalender heeft een totale productwaarde van 126,50€, wat ietsje meer dan het dubbele is van wat ik er voor betaalde. Want normaal kost deze versie 75€, maar op het moment dat ik hem kocht in de winkel was er 20% korting op! Nog een extra cadeautje dus.

Wil je toch dat ietsiepietsie meer luxe? Dan zijn er, zoals eerder vermeld, nog 2 andere adventkalenders waar je uit kan kiezen: de Deluxe Advent Calendar (kost 100€, met een productwaarde van 135€) en de Ultimate Advent Calendar (kost 115€, met een productwaarde van 226,50€).

Adventcalendar_TheBodyShop_LeftSide

De kalenders zijn dus een mooi cadeau om aan jezelf, je beste vriendin of zelfs aan je oma te geven. Het wordt nog mooier, want The Body Shop staat niet enkel bekend om haar goede producten maar ook om haar hulp aan een betere wereld voor iedereen. Deze Kerst slaan en WaterAid de handen in elkaar. Telkens jij een geselecteerd cadeau van The Body Shop aankoopt, schenkt WaterAid 1 dag schoon water aan een gezin in Ethiopië. Als dat niet hartverwarmend is.

De kalenders zijn te koop in alle The Body Shop filialen. En lucky you, want als je er vanaf vandaag eentje aanschaft, mag je sowieso al wat meer doosjes opendoen dan enkel dat van de aangewezen dag  😉

img_4089

Alle liefs,

Margot

 

 

 

 

Een gedachte over “#BEAUTY – Advent time with The Body Shop

Geef een reactie

