#FASHION – Hermès SS17 WOMEN Favourites

De Fashion Weeks zijn bijna voorbij. Na New York, Londen en Milaan is Parijs tot en met morgen nog het laatste  walhalla van de SS17 Women collecties. Wegens geen uitnodigingen, geen connecties, geen tijd en vooral geen kennis van allerhande trucjes om toch binnen te geraken ben ik op geen van de vier weken aanwezig. Gelukkig zijn er enkele modehuizen die de technologie van vandaag goed weten te gebruiken en voor de thuisblijvers hun show livestreamen.

Eén van die modehuizen die mij daardoor gelukkig maakte is Hermès. Zij streamden hun show op Facebook en via modesites Elle en Belmodo. De show begon wat later dan het eigenlijk beginuur, omdat dat blijkbaar het aangewezen uur was dat de genodigden mochten plaatsnemen in de venue. Ik heb de show dus niet echt “live” gezien, maar pas een dik uur later, mede doordat de show later begon en ik mij tijdens de stream onderweg naar huis en aan tafel bevond.

Het was de allereerste keer dat ik een show van één van de Fashion Weeks heb gezien en ik ga ik er nog proberen te zien (o.a. Kenzo en Miu Miu). Ik laat jullie dan ook graag mijn 8 favo looks zien van de show. Enjoy the look(s)(ing)!

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Hermes Fashion Show, Ready to Wear Collection Spring Summer 2017 in Paris

Wat vinden jullie van deze looks? Ikzelf koos deze uit omdat ik ze (of toch stukken ervan) wel zou dragen. If I had the money ofcourse.

Liefs,
Margot

(Alle afbeeldingen via: https://nowfashion.com/hermes-ready-to-wear-spring-summer-2017-paris-20094)
Een gedachte over “#FASHION – Hermès SS17 WOMEN Favourites

Geef een reactie

