#FASHION – With a Dakine backpack in London

Tegenwoordig kan/mag/moet je overal keuzes maken. Wat vaak helemaal niet makkelijk is, aangezien de opties vaak met de dag stijgen. We zien bijna de bomen door het bos niet meer.

Onlangs stond mijn zusje toch wel voor een heel leuke keuze. Van de welbekende online shop Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een rugzak uitzoeken om te reviewen, omdat het nieuwe schooljaar eraan komt. Mijn zusje helpt me vaak met foto’s en keuzes maken voor mijn blog, dus vond ik het wel juist om haar een nieuwe rugzak te laten kiezen.
Haar oog viel dan ook na even wikken en wegen op deze Dakine rugzak Black Detail. Een stoere backpack met toffe bruine accenten, die het wat minder zwaar maken. De twee hoofdvakken zijn ideaal om mappen, losse papieren, een agenda, etc. in te steken. Het voorvak is dan weer een goede plek om kleinere spullen veilig in weg te steken. De perfecte compagnon dus voor school of om mee te nemen op een dagje weg.

IMG_9379

Om de proef op de som te nemen ging de rugzak afgelopen weekend mee naar Londen. Twee daagjes rondwandelen in, wat mij betreft, één van de leukste wereldsteden. Omdat we elk met alleen onze eigen rugzak zouden rondlopen in Londen en er ook terug mee naar huis zouden gaan kon hij dus aan een uitvoerige test worden onderworpen.
Conclusie: de tas is zeer stevig, ook al zit er niet zo veel in. De schouderbanden zijn aangenaam en doen je lieve schouders geen pijn. De kleinere opbergvakken in de tas zelf zijn ook handig om alles toch ietwat georganiseerd te hebben en niet altijd de hele rugzak te moeten leeghalen. De rugzak is nu helemaal ingewijd en zal zeker zijn nut hebben tijdens mijn zusje haar voorlaatste jaar in het middelbaar.

IMG_9384

De foto’s trokken we op Baker Street en  Carnaby Street. Twee straten die je vast wel bekend in de oren klinken. Baker Street is gekend vanuit de Sherlock Holmes boeken, films en de serie van BBC. Carnaby Street is dan weer één van de leukste winkelstraten, gelegen in het hippe Soho. Ideale plaatsen dus om de rugzak te shooten.

IMG_9367

 

IMG_9377

IMG_9391

X

Margot

2 gedachten over “#FASHION – With a Dakine backpack in London

Geef een reactie

