#FASHION – Patchparty at the festivals with LEVI’S

Levi’s is not just the home of denim. It’s the home of customizing denim.

Dat is de slagzin voor de zomer-“campagne” van één van de denim merken bij uitstek. Dit seizoen lanceert Levi’s namelijk de Levi’s Tailor Bakfiets On Tour op verschillende zomerfestivals. Wat je daarvoor moet doen is vrij simpel: je neemt je fave Levi’s item mee naar een festival waar ze zullen staan en je drukt je eigen stempel op het kledingstuk. Customize, personalize, rip & repair erop los!  
Enkele festivals waar je deze zomer nog de fashion creativo in jezelf kan loslaten:
  • Solar Weekend Festival (4-7 augustus, De Weerd, Roermond, NL)
  • WeCanDance (13-14 augustus, Zeedijk, Zeebrugge, BE)
  • Pukkelpop (17-20 augustus, Kempische Steenweg, Hasselt, BE)
Afgelopen zaterdag kon ik zelf dan ook niet mijn geluk op toen bleek dat de bakfiets op een festival in mijn buurt zou staan. Voor zover ik Antwerpen toch tot mijn buurt beschouw. De ClitClap streetparty was een goedgekozen plek van Levi’s, want nog nooit zag ik zoveel fashion freaks op een gratis stadsfestival. 
Enkele sfeerbeelden:

IMG_8840

IMG_8841

IMG_8845

IMG_8836

Ook ik waagde me aan een ietwat creatieve uitspatting. Een beetje van de voorbereiding en het resultaat zie je hier.

20160802_0105

20160802_0107

20160802_0109

Dus: heb je deze vakantie een ticket voor één van de eerder vermelde festivals bemachtigd? Neem dan zeker je fave Levi’s item mee en wees er zeker van dat je achteraf echt een uniek kledingstuk in huis hebt.
X
Margot
Geef een reactie

