#LIFESTYLE – Button up with Le Petitbutton

Een standaardaccessoire in bloggersland zijn natuurlijk onze eigen business cards. Heel persoonlijk kaartjes die je (blog)persoonlijkheid weergeven en dé manier om nieuwe contacten te leggen. Verder hebben een aantal bloggers ook een t-shirt of sweater met hun blognaam erop, wat zeker als modeblogger hét item/visitekaartje bij uitstek is. Maar een tijdje geleden vond ik een nieuw accessoire dat even origineel is. En dat jij kan winnen op het einde van deze blogpost!

Namelijk een button. Zo’n klein rond dingetje met een speldje aan en een afbeelding of tekstje erop. Graphic designer Veronique Verdyck bracht me dit idee via een Instagram berichtje. En tegen originele stuff zeg ik geen nee! Sinds een tijdje heeft mijn logo een update gehad dus was dit het ideale moment om dat nog eens te gebruiken.

Zo gezegd, zo gedaan. Niet veel later nadat ik mijn ontwerp had doorgestuurd ontving ik de buttons al. Een leuke anekdote trouwens: de man van Veronique werkt blijkbaar enorm dicht mij in de buurt en kwam de enveloppe met buttons (en iets extra, maar daarover snel meer) persoonlijk afgeven. Van service en persoonlijkheid gesproken, dit was een topper!

Nieuwsgierig opende ik de enveloppe en vond er zowaar 4 buttons én… een magneetje in! Cooler kan het volgens mij niet worden: en buttons en een magneetje met mijn logo erop, unieke accessoires aan de top.

Uiteraard moesten deze pareltjes wel op gevoelige plaat worden vastgelegd.

image_00010

image_00001

image_00008

image_00004

GIVE-AWAY, YAY! 

Zo een eigen button is best leuk, maar mocht jij nu als enigste met mij een button hebben van Life On Sneakers? Zou dat niet leuk zijn? Dan heb ik goed nieuws want ik geef er eentje weg, samen met de vijf verschillende business cards van Life On Sneakers!

Check mijn Instagram voor all you got to do! Succes allemaal!

X

Margot

Een gedachte over “#LIFESTYLE – Button up with Le Petitbutton

Geef een reactie

