#FASHION – Casual #TeamBelgium

Een topmatch. Meer kan je er niet over zeggen. Onze Duivels wonnen gisterennamiddag met een mooie 3-0 tegen Ierland. Merci Lukaku en Witsel! Het had meer kunnen zijn, mocht de eerste helft wat beter zijn geweest. Maar hopelijk is dit voor onze nationale ploeg een duwtje in de rug om de volgende match even goed te doen. Tous ensemble & allez les Belges!

Aan de supporters zal het alvast niet liggen. Huiskamers, café’s, pleinen en zelfs de Lotto Arena stroomden al vol voor de voorbije twee matchen. Belgische vlaggen, pruiken en t-shirts met slogans ontbreken op geen enkele feestplek. Maar hoeft het altijd zo opvallend te zijn? Moet je hele outfit Duivel-proof zijn? Helemaal niet en dat toon ik je graag met deze casual #TeamBelgium outfit. T’is te hopen dat ik er mee scoor. (insert lame joke).

IMG_6416

IMG_6432

IMG_6421

IMG_6427

Het is de laatste enorm lastig weer, waardoor ik voor een layer outfit koos. Het jasje kan ten aller tijde uit, wat met het laffe weer wel eens van pas kan komen. Zowel het jasje als hemd zijn beiden van katoen, dus over niet zo aangename geurtjes kan ik en iedereen die zich in mijn buurt bevindt alleszins niet klagen.

De schoenen zijn het opvallendste van heel deze outfit en ook het enigste, zodat de outfit niet uit balans geraakt (en de kleurencombinatie ook niet). En dus ook het enigste #TeamBelgium stuk dat ik hier draag. Je hebt ze alvast ook gespot op mijn Instagram. Ik won ze via een wedstrijd van Belmodo and how freaking happy am I with these beauties. Vroeger had ik een heel hard aanvoelend paar, in een lelijk lichtbruin, maar deze schatjes voelen zo zacht dat het lijkt alsof ik op wolkjes loop! Een must have voor in je kleerkast. En om met zachte voetjes voor onze Duivels te supporteren, uiteraard.

And last but not least: de basic black jeans. Iedereen zou als basisstuk een degelijke zwarte jeans moeten hebben. Gemakkelijk te combineren en always a winner. Ik rol hem graag twee keer op omdat hij anders te lang lijkt en ook omdat hij te los is vanonder.

Zoals je ziet: echt een casual outift met bijna allemaal basisstukken en een “specialleke”erbij om onze Duivels toch een beetje aan te moedigen. Come on you Devils!

IMG_6415

Ik draag:

  • Jasje: Forever 21
  • Hemd: H&M
  • Broek: H&M
  • Schoenen: Skechers

X

Margot

 

5 gedachten over “#FASHION – Casual #TeamBelgium

Geef een reactie

