#LIFESTYLE – CamerApp, swipe and click.

Alles wat vroeger ook maar een klein beetje hip was zien we vandaag de dag overal in het straatbeeld terug. Denk maar aan chokers, flared jeans, Teva’s en nog veel meer. Een dankbare tijd nu dus, waarop Telenet met hun huidige campagne inspeelt. Met een return van één van de fijnste dingen van vroeger: de wegwerpcamera. Maar dan in app-vorm.

Beter gekend nu als de CamerApp. Een “wegwerptoestelletje” als app waarmee je 15 foto’s kon maken op 14 dagen. Klinkt als een enorme uitdaging. Want herinner je je de spanning nog als het rolletje vol was en je ongeduldig moest wachten tot het ontwikkeld was? Nu was het zenuwslopend zeg maar. Omdat je vandaag op je smartphone je foto onmiddellijk hebt en kan bekijken/bewerken/delen/….

Twee weken geleden kreeg ook ik mijn foto’s in de brievenbus en ik kan je vertellen dat de enveloppe niet lang dicht is gebleven ;). Uiteraard zijn er enkele foto’s waarvan de uitkomst toch niet zo geweldig bleek als gedacht, maar dat is net de schoonheid ervan.

Maar degene die wel gelukt zijn vind ik stuk voor stuk pareltjes. Ik toon jullie dan ook graag mijn top 5 van de mooiste, gelukte foto’s! Here we go:

5. Deze trok ik op een ochtend toen ik naar mijn stageplaats ging. Ik nam altijd de trein, wat een leuke uitdaging leek voor een foto met de CamerApp.IMG_4985

4. Misschien een cliché maar wel enorm leuk om een zonsondergang vast te leggen op beeld.IMG_4982

3. Eentje van tijdens het weekend. De zon scheen in ieder geval. #Foodstagram. #OldSchool.IMG_4979

2. Mijn interview op de Steps website mocht ook niet ontbreken. Je kan het hier nog steeds lezen 😉 IMG_4975

1.  Mijn official all time favourite! Ook wel een cliché beeld maar dit plaatje is beter dan alle foto’s die ik er met mijn Iphone van maakte tesamen. Even een rewind naar die dag dan, please? IMG_4972

Hebben jullie trouwens foto’s gemaakt met de CamerApp? Waren ze allemaal goed of toch enkele specialekes? En wat is jullie favoriet van bovenstaande foto’s?

X

Margot

2 gedachten over “#LIFESTYLE – CamerApp, swipe and click.

Geef een reactie

