‪#‎BEAUTY‬ – How Yves Rocher made me love my hair

Al jaren hebben mijn haar en ik een haat-liefdeverhouding. Eigenlijk meer haat dan liefde, want de echt heel good hair days zijn bij mij op één hand te tellen. Over zowel de lengte, als hoe het valt (en vooral niet wilt vallen) en de structuur ervan zijn mijn crisismomenten niet op één hand te tellen.

Om de zoveel tijd wisselde ik dan ook uitbundig van shampoo. Want de ene periode was mijn haar zo stug, dat het een andere periode veel te shiny was en er dus weer een andere shampoo aan te pas kwam.

Tijdens de persdagen in november zaten er in één van de vele goodiebags twee bussen shampoo van Yves Rocher. Toen twee weken geleden mijn bus shampoo van dit moment leeg bleek te zijn, wist ik dat hét moment was aangebroken om één van de Yves Rocher bussen eens aan de test te onderwerpen.

Mijn oog viel op de voedende en herstellende shampoo op basis van jojobaolie. Belofte? De herstelling van extreem droog haar en na gebruik een lichte en luchtige bos haar. De mooie verpakking en het feit dat de shampoo heerlijk ruikt en aanvoelt bleken nog maar het begin van een ongelofelijk fijne hair experience.

IMG_2880[1]

IMG_2879[1]

Na twee weken gebruik kom ik tot de conclusie dat ik de shampoo van mijn leven heb gevonden. Mijn haar ziet er gezond uit, valt mooi (lees als: zoals ik het wil) en voelt aangenaam aan. Big up voor Yves Rocher!

IMG_2885[1]

X

Margot

13 gedachten over “‪#‎BEAUTY‬ – How Yves Rocher made me love my hair

      1. Krullend haar heb ik wel, maar mijn haar wordt heel snel vettig…. Heb je daar misschien tips voor?

        Like

      2. Ik had vaak wel last van vettig haar. Wat ik nu doe is het een ochtend wassen, de volgende ochtend niet en de ochtend erna wel. Zo kan mijn haar stilaan aan dat proces wennen 🙂 X

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

