CURRENTLY LOVING• February

Afgelopen maand is als een sneltrein voorbij gegaan. Het af en toe zonnige, maar tegelijkertijd koude, weer heeft daar grotendeels bij geholpen. Maar ook het feit dat vandaag een wel heel speciale dag is, heeft gespeeld. Want pas over 4 jaar (29 februari 2020) zullen jullie terug zo’n speciaal blogbericht voorgeschoteld krijgen. Lang leve de schrikkeljaren! En de blogberichten op 29 februari.

En dat speciale trek ik dan ook graag door in mijn currently lovings van afgelopen maand.

1. Muziek: The Voice Van Vlaanderen

12767193_1019564371420011_848983404_n

Twee vrijdagen geleden begon het nieuwe seizoen van The Voice Van Vlaanderen. De eerste aflevering had ik gemist, dus bekeek ik die afgelopen week op een vrije namiddag. Vergezeld van mijn deken ene een zakje popcorn konden mijn oren genieten van al dat talent. En er zitten echt zoveel toppers bij dit jaar, die het zeker wel zullen maken als ze geen ronde verder mogen.

2. Mode: Checkered coat

12767555_1019564414753340_1082405977_n

Drie weken geleden, tijdens de krokusvakantie, maakte ik met mijn ouders en zusje een rit richting Nederland. Met reden: shoppen! Het was mijn enige vrije dag die week, aangezien de andere dagen echt werkdagen waren. Deze jas van Pull and Bear trok onmiddellijk mijn aandacht in de etalage. En ook die van mijn ouders. Zij zagen hem eerder, want ik was nog in De Bijenkorf toen zij hem voorbijliepen. Goeie smaak hé 😉

3. Reizen: Eindhoven

12736181_1019564398086675_253685556_n

De enige “reisbestemming” van afgelopen maand. Dan moet ik er natuurlijk een foto van hebben. Het station werd mijn fotogenieke slachtoffer.

 

4. Quote: ‘Can’t decide if I need…’

12782341_1019564368086678_1693345171_n

Na een weekje verlof a.k.a. werken was het weer tijd voor school. Of eerder: werken inleveren en examens afleggen, tussen de gewone lessen door. Een schoonheidsslaapje was de beste oplossing van al de genoemde.

5. Foto: Unicorn piñata/Glow-ed breakfast.

12782265_1019564358086679_946360259_n

12781968_1019564351420013_1757348559_n

Een specialeke deze keer! De piñata breng ik maar al te graag nog even onder de aandacht, want tot morgenavond 18.00u, kan je nog meedoen met mijn verjaardagswedstrijd. Wat je er voor moet doen lees je hier!

Verder ontdekte ik de nieuwste koffiebar van ’t Stad: Glow. Alles is er zo fotogeniek, van het eten tot het klantenkaartje. Al zeker 1 reden om er naartoe te gaan!

Welke currently loving(s) love jij ook?

 

Tot blogs!

Liefs,

Margot

6 gedachten over “CURRENTLY LOVING• February

  1. Ik hoorde vanmorgen op Radio 2 een interview met jou bij ‘De Madammen’ en ben toen onmiddellijk op je blog komen kijken :-). Pull & Bear is een winkel waar m’n dochter en ik ook heel graag komen. En The Voice volgen wij ook heel graag. Leuke blog!

    Liked by 1 persoon

    1. Hoi Hilde! Dan vrees ik een beetje dat je op de verkeerde blog zit, want ik lag tijdens ‘De Madammen’ nog in mijn bed. Volgens mij ben je dan op zoek naar Evi Renaux (haar blog is: http://rue-no.be/) ;). Desalniettemin is het leuk dat je mijn blog leuk vindt. En wat fijn dat we een gemeenschappelijke favoriete winkel en gemeenschappelijk favoriet televisieprogramma hebben! X Margot

      Like

      1. Dat is dan inderdaad een vergissing…of toch ook niet want ik vind jouw blog sowieso leuk. Er werd verwezen naar ‘Life on sneakers’ en zo kwam ik bij jou terecht. Ik kom dus zeker terug ;-). En dank je vriendelijk voor de tip.

        Like

Geef een reactie

