PERSONAL| Hip Hip Hooray

Er is er één jarig, hoera hoera. Lang zal ze leven, lang zal ze leven. Happy birthday to you, happy birthday to you. Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij. Maar wie is er nu jarig?

Mijn blog, ofcourse! Vandaag mag ‘Life On Sneakers’ haar allereerste kaarsje uitblazen. Exact een jaar geleden, 3 februari 2015, kwam de eerste blogpost hier online.

DSC_1208_edited

DSC_1165_edited

Vanaf dan is het een zotte rollercoaster geweest van blogposts, ontmoetingen, samenwerking, events en veel leuke mensen die ik leerde kennen. Het is zo snel gegaan. En dat allemaal dankzij jullie. En jaar 2 gaat er alleen maar beter op worden!

Om dit te vieren beloonde ik mezelf twee weken geleden al op een nieuwe little black dress. Ideaal om te feesten, maar ook om casual naar school/stage/stad te gaan.

DSC_1198_edited

DSC_1150_edited

En daarbovenop ben ik bezig met een dubbel cadeau, eentje voor jou en mij: een eigen domeinnaam. Momenteel pluis ik alles uit over hosting, eigen domeinnamen en dergelijke. Over een (nog onbepaalde) tijd gaat de .wordpress dus wegvallen. Spannend!

Maar als je jarig bent krijg je niet enkel cadeautjes, je geeft er ook. Wat dubbel zo leuk is. Met carnaval in aantocht zijn er zoveel zaken ideaal: verkleedkledij, accessoires, feestartikelen,… Maar nog veel leuker dan alles hiervoor genoemd is een … PIÑATA!

Ik mag iemand van jullie, mijn trouwste fans, enorm blij maken met een piñata-pakket! En dat pakket bevat het volgende:

12656123_1006341736075608_1703044313_o

Een piñata, uiteraard!

12695460_1006341162742332_525735000_o

Een piñata-masker!

12669288_1006341679408947_1285748443_o

En een piñata stok!

Wil jij dit mega-leuke piñata-pakket winnen? (Natuurlijk wil je dat!)

Dan moet je dit doen:

  • Volg mij op Instagram
  • Regram er de piñata-pakket foto, tag @margotleenaerts erin en gebruik de hashtag #OneYearLifeOnSneakers
  • Like de Facebookpagina van mijn blog
  • Laat in de comments hieronder een reactie achter dat je deelneemt

Meedoen kan tot en met 1 maart. Good luck!

Tot blogs!

Liefs,

Margot

Photographer: Sien Van Vlaenderen

Editing: Sien Van Vlaenderen & Margot Leenaerts

12 gedachten over “PERSONAL| Hip Hip Hooray

  1. Gefeliciteerd en op naar het volgende ongetwijfeld spannende en leerrijke blogjaar. En een eigen dommeinnaam. Hoe spannend! En hoe dat je het weet want natuurlijk zou ik dat pakket graag winnen. Ik ga eventjes kijken of ik je al volg via FB en anders ga ik dat doen.

    Like

Geef een reactie

