CURRENTLY LOVING| January

En toen waren we alweer februari. Het lijkt alsof januari nog maar gisteren was (insert lame joke). Nee echt, het gaat me al veel te snel. Alsof vorig jaar nog maar vorige week was.

De eerste currently lovings van dit jaar stellen mij dan ook echt niet teleur, want het was een maand om u tegen te zeggen. Van: ‘U was g e w e l d i g.”. Kijk maar mee.

1. Muziek: Echosmith- All songs

January- Echosmith

Afgelopen zomer stond ik voor de tweede keer te shaken op Pukkelpop (hier kan je mijn avonturen nog eens lezen). Een vreugdedansje ontbrak niet toen ik las dat Echosmith zou optreden, de dag waarvoor ik een ticket had. Op de eerste rij meezingen en -dansen, I did. Hun muziek stond lang op voorhand al op repeat.

2. Mode: Shirt & Dungarees

IMG_9979

De laatste tijd probeer ik wat meer met mijn kleren. Onverwachte en niet-voor de hand liggende combinaties horen daarbij. En bovenstaande is daar eentje van. Niet mis hé?

3. Reizen: Long live the train

IMG_9982

Omdat de trein altijd wel een beetje reizen is. En kleurrijke graffiti het wachten op je trein, in de gietende regen, wel een beetje leuker maakt.

 

4. Quote: ‘Takes one good selfie…’

IMG_9983

Don’t tell me you never did. Een good hair day mag iedereen zien! Op Snapchat, Facebook Instagram, Twitter,…

5. Foto: Lacoste Brunch

IMG_9985

Enkele weken geleden werden ik en vijf andere bloggers uitgenodigd voor een exclusieve brunch, georganiseerd door Lacoste Footwear. Locatie van dienst was B&B Boulevard Leopold. I fell in love with it. En de SS16 collectie van Lacoste.

Welke currently loving(s) love jij ook?

 

Tot blogs!

Liefs,

Margot

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| January

Geef een reactie

