FASHION• My ultimate winter outfit (ft. Lacoste)

Het is officieel. Hij is in het land. Helaas heb ik het niet over een nieuwe trend of één van mijn vele favoriete mannelijke artiesten. Wel over Koning Winter.

De temperaturen dalen onder het vriespunt en mogen/moeten we ons lekker induffelen. Vroeger stond dat bij mij gelijk aan lijken op een Eskimo, ijsbeer of veel te goed ingepakte pinguïn. Nu ik mijn eigen stijl zowat ontdek, ontwijk ik met gemak bovenstaande zaken als eventuele vergelijking.

Zoals je wel vaker hoort: laagjes doen het. Op de ene plek werkt de chauffage al wat beter dan de andere en is het fijn om een laagje bij aan of juist uit te doen. Welke kledingstukken ik daarvoor het handigste vind zijn een enkellange cardigan, een hemdje en een t-shirt.

Voor elke state of warmth kan je de outfit aanpassen. Echt koud? Hemdje dicht en cardigan erover. Wat warmer? Cardigan weg en hemdje open, zo is het t-shirt nog zichtbaar. In need van goede basics kan H&M mij steeds weer bekoren.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als winterschoenen kies ik resoluut voor botjes of iets stevigere sneakers, die wel tegen een stootje kunnen. Zoals deze Showcourte Lace Black van Lacoste.

Lacoste staat voor degelijk materiaal, maar om ze toch te beschermen zal ik ze nooit aandoen wanneer ik door de sneeuw moet. Degelijke schoenen moet je verzorgen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Met deze outfit kom ik dus zeker en vast de winter wel door.

Hebben jullie een favoriete winteroutfit?

Tot blogs!

Liefs,

Margot

Photographer: Ain Vanoverstraeten

Editor: Margot Leenaerts

7 gedachten over “FASHION• My ultimate winter outfit (ft. Lacoste)

  1. Mooi. 🙂 Schoenen zijn leuk! Kunnen eigenlijk het hele jaar door!
    Mijn favoriete item bij koud weer zijn dikke truien. In alle kleuren, soorten en maten. Het enige nadeel is dat sommige nogal moeilijk onder een jas te dragen zijn wegens te dik. 🙂

    Like

Geef een reactie

