CURRENTLY LOVING| 2015

De laatste dag van het jaar is al meer dan halfweg. De laatste dag van het jaar 2015. 31 december 2015. Deze ochtend kon ik haast niet geloven dat het alweer zover was. Weer een jaar is voorbij gevlógen.

Het afgelopen jaar was me er wel eentje. Zowel op persoonlijk als op ‘professioneel’ vlak waren er zoals elk jaar wel ups en downs. Maar eigenlijk zijn deze onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Ik koos er bijvoorbeeld voor om van het hoger onderwijs naar het volwassenenonderwijs over te stappen voor een éénjarige opleiding, waarna ik 3 diploma’s en een getuigschrift in 1 zal hebben als ‘Marketing en Social Media Consultant’. Het persoonlijke deel daarvan is het nu deels zelfstandig leven op kot, bezig zijn met de dingen die ik graag doe en dat allemaal met gelijkgezinden om me heen. Beter kan het toch niet?

Ook het opstarten van deze blog zorgde voor een mooie mix tussen the personal en the professional. Op het persoonlijke vlak durf ik door het bloggen meer. Meer op mensen afstappen, zelf zaken ondernemen en opkomen voor mijn mening. Steeds meer van mezelf te laten zien, en dat is alleen maar positief. Op het professionele vlak kan ik trots zeggen dat de eerste 10 maanden van ‘Life On Sneakers’ stuk voor stuk top waren. Tal van leuke samenwerkingen, die ik trouwens nooit had durven dromen, mijn blogberichten werden massaal gelezen en ik leerde enorm veel fijne mensen doorheen 2015 kennen.

Helaas pindakaas komt hierna geen top 5, top 10 of top 15 van favoriete artikels of dergelijke, omdat het me enorm moeilijk is om te kiezen. Elke samenwerking, elk artikel en elke ontmoeting lieten wel iets moois achter. Eindigen doe ik gewoon met een bedankje. Aan jullie.

Bedankt allemaal dat jullie al maanden mijn avonturen hier en op de sociale media volgen. Bedankt om mij telkens weer te steunen en helpen. Bedankt om mee zo’n fijne plek van deze blog te maken. Bedankt om zo massaal er te zijn. Bedankt om jullie te zijn. Bedankt voor wat was en wat nog komen zal. 2015 keer bedankt. Aan elk van jullie.

Voor nu wens ik jullie allen een spetterende avond toe, met alle mensen die je graag ziet rondom je. Pak elkaar maar goed vast en wens elkaar alleen het beste voor komend jaar toe. Alez, tot volgend jaar dan hé.

Veel liefs,

Margot

2016-6

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| 2015

Geef een reactie

