Fashion| This girl loves pizza

En dat is eigenlijk nog niet zo lang. Pas sinds vorig jaar ontdekte ik hoe lekker pizza eigenlijk is. Raise your hand pizzalovers! Starten deed ik met de doodnormale pizza margarita, maar met de tijd konden ook enkele andere variaties mijn hart veroveren. Het was één van de weinige Italiaanse producten die lange tijd onbemind was door mij. Pizza en ik gaan dus geen lange weg terug.

En hoe vreemd het ook mag klinken, een modemerk heeft mijn liefde voor pizza alleen nog maar groter gemaakt. In het allerbegin van Life On Sneakers maakten jullie al kennis met het Italiaanse modemerk Subdued. Ze waren zo tevreden dat ze besloten om mij voor een vervolg van die samenwerking te contacteren. Geloof het maar als ik zeg dat ik een gat in de lucht sprong toen ik dat las.

Net zoals de vorige keer mocht ik een outfit gaan uitzoeken in de Antwerpse vestiging. Twee uur lang hield ik een pashokje bezet en de halve winkel heeft aan de haakjes erin gehangen en zelfs op de grond gelegen (lees als: ik had echt wel veel mee om te passen). Na die twee uur kwam ik dan enorm tevreden uit het pashokje, want het was beslist: een grijze sweatshirt met opschrift en een losse, -deels- gestreepte zwarte broek. De eindeloze zoektocht naar de perfecte losse broek had zijn einde toch bereikt.

En het resultaat? Kijk maar:

 IMG_8095_editedclarity

IMG_8081_edited

IMG_8097_editedclarity

IMG_8264_editedclarity (8)

IMG_8264_editedclarity (5)

Zie het als een kerstcadeautje voor jullie, van mij. Fijne feesten gewenst allemaal en tot in het nieuwe jaar!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Photographer: Charlotte Claes

Editor: Margot Leenaerts

4 gedachten over “Fashion| This girl loves pizza

Geef een reactie

