HOT SPOT| Juttu (Brugge)

Hotspot. Het is een woord dat je tegenwoordig niet kan ontwijken. Ofwel ontdek je er zelf of krijg je ze mee van vrienden of influencers.

Omdat ik vond dat deze blog stilaan wat blijft steken qua categorieën gooi ik er vanaf vandaag een nieuwe online: Hot Spot. Elke eerste donderdag van de maand krijgen jullie een adresje aangeraden. Eentje dat mij nauw aan het hart ligt. Nu maar hopen dat het in de smaak zal vallen. Reacties en meningen mogen (wat zeg ik, MOETEN) jullie mailen of in de comments neertypen. Ik lees ze en leer er graag uit.

En starten doen we ook meteen met een enorm hotte spot op momenteel. Een must check voor jong en oud. De Home of  brands. Het House of friends.

Ofwel JUTTU. Een zelfstandig naamwoord. Afkomstig uit de Finse taal, uit te spreken als ‘joe toe’ (of in mijn geval: U2). Betekent storytelling, anekdote, artikel, stuff, voorkeur, een crush. En nog meer van dat.

Deze vers van de pers-winkel van de creativo’s achter AS Adventure heeft zich op heel korte tijd ontpopt tot lieveling. Vanaf de bekendmaking van het concept, tot de opening van de Antwerpse vestiging enkele tijd geleden tot de zeer recente opening in het Brugse: we hebben allemaal een juttu op Juttu.

Zoals ik in de vorige zin typte opende de Juttu winkel in Brugge heel recent, waarmee ik eigenlijk gisteren bedoel. 2 december 2015. Woohoo! En geeft toe: is er een beter idee dan de winkel te bezoeken na je lessen? Want dat is precies wat ik deed.

Welkom in Juttu Brugge!

In het begin van deze post vertelde ik je dat elke gekozen hot spot die voorbij zal komen mij nauw aan het hart ligt. Bij Juttu is dat in beide winkels het geval, om een heel speciale reden.

In elke winkel mochten enkel Juttuanen (zelf verzonnen !) een hoekje inrichten en rarara… Drie collega-blogsters hadden de eer dat te doen! In Antwerpen is dat Anne-Catherine Gerets van de top interieurblog Clo Clo, in Brugge zijn het schoonzussen Lori Vandyck van de leuke reisblog Buitenshuis en Lise Desmet van de mooie fashion en lifestyleblog What I See.

Ga dus zeker eens langs in de Noordzandstraat 54, 8000 Brugge of Meir 19, 2000 Antwerpen en laat je inspireren door de wereld van Juttu.

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

14 gedachten over “HOT SPOT| Juttu (Brugge)

Geef een reactie

