CURRENTLY LOVING| November

Vandaag zijn we officieel aan de laatste maand van 2015 begonnen. Het afgelopen jaar is weer enorm snel voorbijgevlogen (Kijk daar, 2015!). En het was weer enorm leuk.

Net zoals de vorige maanden kunnen ook deze keer de zaken die mij het meest konden bekoren niet ontbreken.

1. Muziek: K3– 10.000 Luchtballonnen


Je kan er de laatste tijd niet naast kijken (of beter gezegd horen): de hipste Vlaamse single op dit moment is die van de nieuwe K3. Iedereen, van jong tot oud, zingt en dans vrolijk mee op deze plaat. Ikzelf ben al gewend aan de stemmen van Hanne, Marthe en Klaasje en ben vooral trots op Marthe. Enkele maanden geleden ontmoette ik haar (jammer genoeg maar) een keer via een gemeenschappelijke vriend en wisten de vriend en ik niet dat ze auditie had gedaan. Wel, ze heeft het toch maar mooi ver gebracht. Gaan jullie naar een show zien? Of het vernieuwde regenboogjurkje in huis halen?

2. Mode: Loose striped pants


In één van de eerste posts op deze blog maakten jullie kennis met het Italiaanse modemerk Subdued. In mijn gedachten zou dit éénmalig zijn, maar een tijdje geleden contacteerde Subdued me weer met de vraag of ik de samenwerking wou verder zetten. Hell yeah, natuurlijk! De broek is en ik is een matchmade in heaven sinds de pasbeurt. En het liefst zou ik hem elke dag dragen, maar ja, combineren en zo…

3. Reizen: Zuid-Frankrijk


Afgelopen week poste ik mijn Instagram een mega-zonnige throwback naar onze vakantie deze zomer. De foto werd getrokken door mijn zusje, ergens tijdens een tussenstop, op weg naar Barcelona. Lange tijd wou ik hem al posten maar vond er geen geschikt moment voor. Dan zijn deze koude dagen toch ideaal voor wat zon en plezier.

4. Quote: ‘Babe, you got this.’

 

Een enorm motiverende quote die ik dringend aan mijn muur moet hangen. Hij sprong me in het oog toen ik in de herfstvakantie, tijdens een rustige avond, op Pinterest aan het ronddwalen was. Die week heb ik vijf dagen gewerkt en met wisselende uren plus wisselende slaap, was deze quote een soort van geruststelling.

5. Foto: Bruges- City lights


Omdat ik vaak maar tot 16u les heb spring ik onmiddellijk op mijn fiets, richting het centrum. Op één van de uitzonderlijk zonnige en blauw-lucht dagen, schenen de straat- en winkellichtjes al. Alles tezamen een mooi plaatje. Waar ik dan natuurlijk mijn smartphone voor bovenhaalde. Duuh.

Welke currently loving(s) love jij ook?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| November

Geef een reactie

