FASHION| Manila Grace + Contest

Afgelopen week was het al modenieuws dat de klok sloeg. Het Italiaanse modemerk Manila Grace kwam namelijk met heugelijk nieuws voor alle fashion lovers van de modestad bij uitstek in ons Belgenlandje.

Overmorgen, 19 november, opent namelijk de Manila Grace store in Antwerpen! Hip hip hoera x 3! Benvenuti ad Anversa, Manila Grace.

Deze opening is super-exclusief en enkel op uitnodiging. Via online fashion magazine Belmodo kon je een van de toegangstickets winnen. Helaas pindakaas kunnen er geen honderd mensen winnen.

Totaal vergeten wanneer de winnaars werden gemaild met het goede nieuws, opende ik daarstraks mijn mailbox en zag tot mijn verbazing dat ik bij de winnaars zit!

Omdat alleen maar alleen is mag ik twee fashion friends meenemen om de winkel te ontdekken. Plus: ook nog eens kans te maken op €250 shopbudget. They know how to spoil you. En die twee fashion friends kunnen jij en een vriendin zijn!

Zijn jij en een vriendin overmorgen, donderdag 19 november, tussen 18:00u en 19:30u vrij? En willen jullie gezellig samen met mij deze winkel en de collectie ontdekken?

Deel onderstaande foto via Instagram met de hashtag #ManilaGraceXLifeOnSneakers en wie weet klinken we donderdagavond samen op de nieuwe shop van Manila Grace.

  

De winnares wordt morgenavond om 19u bekendgemaakt!

Adres:

Manila Grace

Schuttershofstraat 30 

2000 Antwerpen

3 gedachten over “FASHION| Manila Grace + Contest

  1. Wauw! Zo leuk! Graag zou ik meedoen! Maar waarschijnlijk mag ik dan toch niet gaan van mijn mama. Ik zou gewoon al meedoen om jou een keertje in het echt zien! Je blog is namelijk super!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

