Fashion| And the award goes to…

Afgelopen donderdag konden jullie al mijn ervaring van de Zalando Blogger Awards lezen. Wat jullie nog niet helemaal te zien kregen was één van de belangrijkste dingen die avond.

Mijn outfit natuurlijk! Want op zo’n fashionable feest kan je natuurlijk niet in je afgetrapte All Stars, een versleten t-shirt en een veeeel te korte rok verschijnen. Iedereen was er op zijn/haar paasbest en dan kan je echt niet achterblijven.

  

 

Het kleedje kocht ik voor mijn proclamatie,  2 jaar geleden (de tijd vliegt!), bij Steps. Ik draag het enkel voor echt speciale gelegenheden, en geef toe: dit was er toch eentje, hé?

 

Alleen een kleedje is wel wat fris aan de schouders, dus gooide ik er mijn printed bomber jack erover. A closet sale (en Julie van à cause des brunettes) saved my fashion life. Waarom dit vestje? Het geeft een stoer kantje aan het ietwat klassieke kleedje. Opposites work hè.

 

No perfect outfit without the right shoes. Om ook weer het stoere te steken in de outfit koos ik voor mijn beloved Stan Smiths. En ik was niet de enige die comfort koos voor de voetjes die avond, yes!

 

Natuurlijk kan je moeilijk een hele avond al je bezittingen in je handen houden, dus was mijn handtas van Paul’s Boutiqe de redder in nood. Niet te groot en niet te klein. Het perfecte model zou ik zeggen.

 

Aangezien ik geen oorbellen draag en vele van mijn juwelen niet meer thuis liggen, had ik niets van accessoires. Neen hoor, lang leve mijn hoed van H&M!  Afgelopen weken kreeg ik er al veel complimenten over, wat me enorm deugd veel doet.

Ik beloofde om ook de items te tonen waar ik die avond mee aan de haal ging. Allereerst een zelf gepimpte zwarte clutch van Even & Odd (je shopt hem hier!).

Het tweede item? Een tote bag van Zalando met m’n blognaam erop. Meer visibiliteit voor Life On Sneakers? Oh yeah.

 

Als laatste een gezellige zwarte muts, die ik enorm veel ga dragen deze winter.

 

Wat vinden jullie van de outfit en items?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

4 gedachten over “Fashion| And the award goes to…

Geef een reactie

