CURRENTLY LOVING| October

Oktober. Beter gekend als de maand van de herfst. Blaadjes vallen van de bomen, elke dag drink je een hoop cafeïne om je warm te houden en de cozy truien worden weer bovengehaald. Het is dus officieel de gezelligste maand. Maar tegelijkertijd de griezeligste, want vandaag vieren we Halloween! Hier geen keuze tussen trick or treat maar vijf zaken die me afgelopen maand het meest konden verwarmen.

1. Muziek: Bart Peeters- Zelden of nooit

12188653_962733750436407_2114524488_n

Af en toe swipe ik tussen alle video’s die op mijn IPhone staan. De filmpjes die ik maakte van de optredens op de Student Kick Off stonden er nog allemaal op. Waaronder dit liedje van Bart Peeters. Omdat ik maar een heel klein deel had gefilmd en het lied niet kende, shame on me, besloot ik het eens te googelen. En bam, bij de eerste noot was ik verkocht. Vooral omdat het zo’n typische Bart Peeters-tekst is en dat mij dat wel kan bekoren.

2. Mode: BOEF trui

12071691_951915408184908_1724104077_n

Lang twijfelde ik om deze zeer populaire trui te kopen. Maar toen Colourful Rebel me vroeg of ik voor hen wou bloggen en een item mocht kiezen uit de vorige collectie,  verdween alle twijfel als sneeuw voor de zon (toen ze nog scheen ja…). Nooit zou ik deze comfy sweater willen ruilen, voor geen geld of chocolade van de wereld. En psst: hou de blog de komende weken maar goed in de gaten, want…. Colourful Rebel x Life On Sneakers krijgt een vervolg!

3. Reizen: Kopenhagen

12200817_962733170436465_1077857235_n

Vorige week droomde ik dat we met het hele gezin op vakantie waren in deze wondermooie Scandinavische stad. De volgende ochtend was niet Instagram maar wel Pinterest mijn allereerste social media check van de dag. In welke vorm ik er naartoe wil (met het gezin, alleen, met vrienden,…) weet ik nog niet, maar dat ik er ooit naartoe ga staat vast. København, jeg elsker dig. 

4. Quote: ‘I’m nicer when I like my outfit.’

12182065_962733187103130_14003556_n

Wat dus elke dag is en zou moeten zijn. Draag wat je graag wilt, experimenteer volop met kledingstukken te combineren. De laatste tijd ben ik daar volop mee bezig en het voelt fantastisch. Zo uit je comfort zone stappen. Er ligt zo’n out of the box (voor mijn doen toch) -outfit klaar om hopelijk snel aan jullie te tonen.

5. Foto: U2- Tomorrow belongs to me

12182304_962733193769796_1170950853_n

13 oktober 2015. Een datum die voor altijd zal bijblijven. De eerste dag van twee dat U2 het Antwerpse Sportpaleis onveilig maakte. Ergens middenin de show veranderde het dubbele led screen in een stukje van de Berlijnse Muur. Allerhande woorden en statements werden erop geprojecteerd, waaronder deze. Deze bleef me als enigste bij. Omdat ik elke ‘morgen’ een stukje dichter bij mijn dromen kom. Omdat elke ‘morgen’ een stukje verleden wordt dat voor mijn toekomst zorgt. Omdat elke ‘morgen’ een stap is richting wie ik echt ben. Morgen behoort tot mij.  Ik heb mijn levensmotto gevonden. Dankzij U2.

Note: de foto’s vallen ditmaal kleiner uit omdat ze via een desktop zijn geüpload. In de komende berichten kan dit misschien nog het geval zijn, maar hoogstwaarschijnlijk niet. 

Welke currently loving(s) love jij ook?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “CURRENTLY LOVING| October

Geef een reactie

