EVENT| 10 years of Choc-o-lait (on a stick)

Wie me goed kent weet dat chocolade één van mijn all time favourites is. Een reep chocolade, chocoladetaart, chocomelk: give it to me en ik eet/drink het op. Maar vaak is chocolade enorm saai. Als je de chocoladeletters voor Sinterklaas en hartjes voor Valentijn niet meetelt ofcourse.

Maar niet bij Choc-o-lait. Alle gekheid, of liever chocolade, is daar op een stokje. En om te vieren dat dat al 10 jaar lang zo is lanceerden ze enkele nieuwe smaken. Eergisteren was het Salon de Thé Claude op het Hendrik Conscienceplein dan ook de perfecte locatie voor een cozy avondje chocomelk drinken met enkele bekenden.

Het glas cava werd snel ingeruild voor een kop warme melk. Niet zo moeilijk als de volgende stap: het customizen ervan. Met een keuze uit 3 verschillende chocoladeblokjes en 5 keer zoveel toppings was dit een enorme uitdaging. Want buiten snoepjes zoals MnM’s en roze hagelslag, kon je wel 6 smaken van marshmellows kiezen. De vanilleversie hiervan kon mij toch het meeste bekoren.

En wat is een gezellige bijeenkomst onder bloggers zonder het nodige fotomateriaal? Let’s take a look.

    

Bedankt aan Choc-o-lait en Nightingale voor deze warme uurtjes. En nu kruip ik lekker met een warme chocolademelk onder een warm dekentje, want hallo daar winterweer.

Proefden jullie al een chocoladeblokje op een stokje?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

20 gedachten over “EVENT| 10 years of Choc-o-lait (on a stick)

Geef een reactie

