FASHION| My Fall/Winter favourites

In mijn vorige fashion post (je kan hem hier nog eens lezen) had ik het al over de totale ommekeer die je kleerkast maakt nu het herfstige weer er weer is. Topjes worden warme truien, shorts worden ingeruild voor lange broeken en slippers worden vervangen door laarsjes.

Hoogtijd dus om een persoonlijke wishlist op te stellen voor de herfst en winter 2015/2016. De onderstaande items zou ik linea recta in mijn garderobe willen.

Striped Shirt- €24.99- Springfield
Open-front knit blazer- €29.99- Springield
Free your mind sweatshirt- €24.99- Springfield
Flannel check long sleeve shirt- €26.20- Uniqlo
Flat buckled shoes- €39.99- Springfield
Camisa buffalo check shirt- €24.99- Springfield
Supima cotton modal crew neck 3/4 sleeve tee- €13.06- Uniqlo
Stretch jacket- €70.01- Uniqlo
Pompon crossbody bag- €22.99- Springfield
Jersey fantasia- €36.99- Springfield
Camisa mil rayas- €24.99- Springfield
Coat with structure design- €39.99- H&M
Cahsmere dolman sweater- €87.53- Uniqlo

Zoals je ziet zit er veel zwart, grijs en hier en daar rood, blauw en wit in mijn favoriete stukken. Rood is één van de kleuren van dit najaar, dus mag dit zeker niet ontbreken in je kleerkast! Verder word ik de laatste tijd gewoon erg aangetrokken tot iets donkerdere kleuren, met de nodige lichte toets erin. Check mijn outfits op Instagram maar eens, dan weet je wat ik bedoel.

Welke van bovenstaande stukken zou jij ook willen?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

7 gedachten over “FASHION| My Fall/Winter favourites

Geef een reactie

