FASHION| She found her golden heart.

Yes, I did. En in dezelfde webshop als waar ik nu voor de tweede maand op rij al die leuke juwelen koop. Ra ra ra…

Bij Jae Accessoiries natuurlijk (had je het juist?)! Weet je in hemelsnaam niet waar ik nu over typ? Neem dan zeker eens hier, hier en ook hier een kijkje. Zo ben je helemaal mee.

Al eventjes word ik aangetrokken door het woord ‘minimalistisch’ en alle producten die er bij komen kijken. Juwelen horen daar zeker en vast bij.

Tijdens mijn maandelijkse online shopping spree zweefde mijn computermuis over de afbeelding van dit schattige Les Cleias-kettinkje en niet veel later belandde het in mijn virtueel winkelmandje.

Na tweemaal voor de zilverkleur gekozen te hebben, en slechts eenmaal voor goud, koos ik resoluut voor de goudkleurige versie van dit hartje. Want goud is in dit geval voor mij meer een eyecatcher dan de zilveren uitvoering.

Kijk je even mee?

Wat denken jullie van deze ketting?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

4 gedachten over “FASHION| She found her golden heart.

Geef een reactie

