CURRENTLY LOVING| September

September, je was een zalige maand. Twee weekjes (eigenlijk maar 9 dagen, maar bon, details.) werken, een weekje extra vakantie, een goede schoolstart en een hoop leuke herinneringen. Maar de volgende vijf zaken waren de toppers van deze nazomer.

1. Muziek: Simple Plan ft. Sean Paul- Summer Paradise

  

Het meest ideale nummer voor een nazomer. De vakantie duurt altijd dat ietsiepietsie te kort, dus kijken we er halsreikend naar terug. Een retourtje Spanje por favor?

2. Mode: Printed Bomber Jacket


Met deze jacket was het van liefde op het eerste zicht. Ik scoorde hem voor vijf luttele euro’s op een closet sale gisterenmiddag. Lucky ducky am I! Mijn kleerkast een beetje aanvullen met een eyecatcher kan nooit kwaad.

3. Reizen: Antwerpen.


Vorige maandag startte ik in een nieuwe richting, op een nieuwe school, in een nieuwe stad. Aangezien ik dit traject vijf dagen per week doe kom ik niet veel meer in mijn geliefde Antwerpen. Nu voelt het echt alsof ik een toerist ben in ’t Stad.

4. Quote: ‘My outfits are 10% planned, 90% throwing random stuff together and hoping for the best.’

  

Een quote die mijn fashiongehalte de afgelopen maand wel kan beschrijven. Steeds vaker probeer ik (voorlopig nog wel voor de spiegel!) de gekste kledingcombo’s uit, in de hoop dat ik een nieuwe stijl ontdek die bij me past. Let’s (try to) get fashionable.

5. Foto: The places you go by.
 

De ochtenden met de trein zijn om het goed te verwoorden: hemels. Buiten de drukte vanaf Sint-Niklaas gerekend, is het zalig om naar buiten te kijken en van het wisselende landschap te genieten. Een van de vele voordelen van pendelen.

Wat vinden jullie van deze currently lovings?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| September

Geef een reactie

