PERSONAL| Life On Sneakers and school, the combo.

De eerste dag overleefd. Yesh! Vandaag startte ik in een nieuwe opleiding en dan nog eens in een andere stad. Dit bericht typ ik dan ook pas nu, rond 19.30u, net na mijn avondmaal.

Het is een hele boterham, dit jaar, maar ik heb er een ongelofelijk goed gevoel bij. Een leuke klas(sfeer), al minstens één fijne docente en vakken die op papier al enorm interessant lijken. Fijn om een nieuw begin ergens anders te hebben.

Nu, zo’n voltijdse dagopleiding vraagt ook veel tijd. Lessen van 8.30u – 16.30u (inclusief pauze hé), dus vroeg opstaan en laat thuis. Naast veel tijd vraagt dit ook persoonlijk veel van mij. Elke week zal ik mijn uiterste best doen om 3 artikelen te laten verschijnen hier, maar beloven kan ik niet. Het zijn lange dagen, vaak voorbereidingswerk (waaronder mijn proeven en ook de stage tegen het einde van het jaar) en tijd om vooruit te schrijven heb ik enkel echt in het weekend (soms enkel zondag door mijn studentenjob).

Maar dood gaat het hier niet zijn, daarvoor ben ik veel te graag bezig met bloggen.

Hoe was jullie dag?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “PERSONAL| Life On Sneakers and school, the combo.

  1. Zo leuk om te horen dat je een goed gevoel hebt bij die nieuwe start! Ik daarentgen zit echt nog te knoeien met wat ik nu precies wil met mijn studies! Gelukkig kan ik mij toch bezig houden met een leuke job zodat ik niet lui word! We moeten nog eens tetteren! Ik wil meer weten over die opleiding van jou! 😀 En het feit dat bloggen soms moeilijk wordt, begrijp ik helemaal! Het klinkt misschien cliché, maar na zo een dag werken ben ik echt moe als ik thuis kom en als ik dan één of twee dagen vrij heb, staan die meteen weer vol met afspraakjes met vriendinnen en dergelijke 😉

    Like

Geef een reactie

