PERSONAL| Can we go back, to Pukkelpop please?

Morgen is het de beurt aan de Vlaamse universiteiten en hogescholen om uit de startblokken te schieten en zo het academiejaar in te duiken. Hiermee komt voor ons, studenten, de vakantie officieel ten einde. Afscheid nemen van die oh zo leuke zomer is nooit fijn: bye bye zonovergoten terrasjes, warme reizen en festivals overal ten lande. Gelukkig kunnen herinneringen altijd worden opgehaald!

Wat meer dan een maand geleden (een maand en veertien dagen om precies te zijn) voelde ik de festivalvibe in Antwerpen dankzij Pravda Pressroom en Jack Daniëls. Herinner je je het niet meer, fris hier je geheugen dan even op ;). Een lang verhaal in het kort: lucky me won een duoticket voor een dagje Pukkelpop. Zo gewonnen, zo gedaan. Exact een maand geleden zong ik in Kiewit de longen uit mijn lijf, maakte Instagram-waardige foto’s en overleefde twee nachten camping.

Alles ging goed tot en met onze busrit naar Kiewit. Van de halte was het een enorm stuk stappen tot aan het terrein, maar we dachten dat het gecompenseerd zou worden door de tocht naar de camping. Mijn inschattingskunsten op gebied van afstand lieten mij toen serieus in de steek. Enfin. Eenmaal de camping binnen, een enorm goed plekje (dicht bij de douches en ontbijttafels) en helemaal geïnstalleerd te zijn, was het tijd om de weide op te gaan.

Een deel van het terrein was nog afgesloten maar er was nog meer dan genoeg om al te verkennen. Een resem artiesten van eigen bodem trakteerden de woensdag-ers in de Castello en Dance Hall op fijne optredens. Als afsluiter was er natuurlijk het Boiler-feestje, wat we wijselijk achterwege lieten, kwestie van moeheid niet erger te maken en de volgende dag uitgerust konden Pukkelpop-pen.

De volgende ochtend was het officieel zover: Pukkelpop, dag 1. Outfit, check. Handtas met het nodige, check. Zon, check. Ontbijt, check. Ready, dubbelcheck. Vanaf hier ga ik de foto’s voor zich laten spreken.

  

Helaas pindakaas komt er altijd een einde aan geweldige avonturen. Zo ook dit. Tegen 11u verlieten we de camping, richting de shuttle-plaats en dus richting huis. Nadien volgde onvermijdelijk het figuurlijke zwarte gat. Maar ik heb me geamuseerd. Enorm zelfs. Bedankt aan alle mensen die deze drie dagen op Pukkelpop 2015 voor mij mogelijk maakten. You rock!

Ben jij geweest dit jaar of vorige jaren? En wat vond je ervan?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

3 gedachten over “PERSONAL| Can we go back, to Pukkelpop please?

Geef een reactie

