PERSONAL| #TigerTakeOverTime

Gisteren vertelde ik al dat het op mijn eigenste plekje op het wereldwijde web wat stilletjes is geweest. Wat daar op aansluit is dat mijn sociale media automatisch ook op een laag pitje stond, behalve de eerste week van september.

Tegen nu (en eigenlijk al veel langer geleden) weten jullie echt wel dat ik een Instagram-addict ben en liefst elke dag een beeld of twee erop zet. Enkele weken voor maandag 31 augustus kreeg ik dan ook een zalig voorstel: de Instagram- account van Flying Tiger overnemen voor een h-e-l-e week. Als allereerste persoon ooit. Zeven dagen lang mijn kijk op dit merk tonen aan allemaal Tiger lovers. Twee accounts beheren. Nog meer foto’s kunnen maken en plaatsen. Ja duuuh, dat moet je me geen twee keer vragen!

Zondag 30 augustus werd pas bekend gemaakt dat het account werd overgenomen, door mij. Ik repostte de foto op mijn eigen account en beide kregen een vloed van positieve en enorm leuke reacties, waar ik uiteraard blij van werd.

 
In totaal kwamen er 8 foto’s bij op de Flying Tiger Instagram. En allen leken erg populair, maar welke 4 waren het populairst?

4.

3.  

2.   

1.  

Note: sorry voor de slechte kwaliteit van deze foto’s, er is wat misgegaan met het transfereren ervan. Volgende keer wel terug propere beelden 😉

Het was een zalige ervaring waarvoor ik Xian Agency en Flying Tiger België nog eens duizend maal wil bedanken. Leve de tigerness en jullie voor de leuke respons erop!

Volgend jullie de take over? Wat vond je er van?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “PERSONAL| #TigerTakeOverTime

Geef een reactie

