CURRENTLY LOVING| July and August

Na vandaag is de zomervakantie officieel voorbij. Buiten voor de werkenden onder ons die al even terug bezig zijn en de studenten die nog twee weekjes te gaan hebben. Een ideaal moment om eens terug te blikken op mijn favorieten van juli (die jullie nog te goed hadden) en van augustus.

1. Muziek: Major Lazer X Dj Snake (feat.MØ) – Lean On & LEJ- Summer 2015

Lean On was één van de leukere zomerhits van 2015. Op de radio, op het lokale speelplein, nergens kon je om deze song heen. Vond ik niet erg, er zijn namelijk wel andere hits die ik wel echt beu ben.

De summer mash-up van LEJ is zo’n pareltje waarvan ik enorm blij ben dat ik het ontdekte. Dit elke zomer, pleaaaase?

2. Mode: Maxi rok & Jeans jas

Maxi rokken waren niet uit deze zomervakantie de denken. Ideaal voor rond te wandelen in de stad, naar zee te gaan of te dansen op je favoriete festivals. Je zag ze voorbij komen in alle stoffen en kleuren.  

Mijn jeans jas herinneren jullie je vast wel: mijn beste soldenaankoopje dit jaar. Nu de seizoenen aan een overgang bezig zijn vind ik het heerlijk hem nu te kunnen dragen.

3. Reizen: Spanje & Oostende.


De reis naar Spanje was een toppertje! Ik werd er zowat stapelverliefd op de cultuur, natuur, architectuur en het eten. Duuuh.

Oostende heeft na lange tijd ook mijn hart weten te veroveren tijdens het Mode In Oostende parcours. Een appartementje daar later, so-wie-so.

4. Quote: ‘Positive mind, positive vibes, positive life’ & ‘Now that I’ve checked Facebook, Instagram and Snapchat it’s time to seize the day’.

Positiviteit is een enorm belangrijke schakel in mijn leven. Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn, maar als je positief in het leven staat is de kans pakken groter dat je ook tijdens die mindere momenten de mooie kanten van het leven ziet.

Sociale media check elke ochtend. En middag. En avond. En tussendoor. You get it.

5. Foto: Sheltering for the rain & PKP Food Wood  

De afgelopen twee maanden kregen we ook enkele keren mevrouwtje Regen en meneertje Storm op bezoek. Met het boek van Anna Nooshin, een warme choco (addict, I know) en een cute donut school ik tijdens een van die buien bij Culture Coffee & Donuts. Picture perfect.

Beter weer was het dan wel op Pukkelpop. Een nieuw onderdeel dit jaar was Food Wood, een Pinterest waardig plekje bos waar tal van food trucks stonden. Lekker eten, schaduw en leuke decoratie: what  do you need more?

Wat waren/zijn jullie ‘currently lovings’ van de twee vorige maanden?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| July and August

Geef een reactie

