FASHION| A ring and a marble thing

 Een juweel waar ik, naast armbanden, zot van ben: een ring. Waarom? Om de simpele reden dat die toch vaster zit, een armband is meestal erg los om de pols.

Twee blogposts geleden ontdekte je mijn voorliefde voor geometrie in juwelen al. Zo niet, hier is ‘ie nog eens ;). Maar niet alleen op vlak van armbanden, ook op die van ringen kan Jae Accessories mijn geometrische wensen vervullen.

Deze square ring in goud (je shopt hem hier) was liefde op het eerste zicht. Hij heeft qua stijl wel wat weg van de armband, nietwaar? Een verschil is dat de ring niet van het huismerk is, wel van het Franse 7bis Bijoux. Hun slogan ‘Un bonheur à porter’ is er dan ook boenk op. Hun juweeltjes zijn echt een plezier om te dragen wegens hun verfijnd ontwerp en de originaliteit ervan.

 

Je weet nu alvast dat ik blog voor Jae Accessories, maar vandaag heb ik een gelijkaardig leuk nieuwtje. En het heeft te maken met het marmeren object in deze foto: de notebook van Flying Tiger (jammer genoeg geen echt marmer…). Wat het nieuwtje precies is? Hou zeker mijn Instagram in de gaten vandaag en dan zal je ’t wel te weten komen.

Wat denken jullie van de ring? En van de notebook? I’d like to know!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

19 gedachten over “FASHION| A ring and a marble thing

      1. Ik vind marmer zooo mooi, maar voorlopig nog niks in mijn bezit… Maar ik heb gezien dat flying tiger in oktober naar leuven komt, dus als ze dan die notitieboekjes nog hebben zijn ze van mij! 😀

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

