EVENT| Planckendael X JBC Zulupapuwa by Walter Van Beirendonck

We kennen allemaal Planckendael en JBC. En ook de Zulupapuwa collecties van Antwerpse Zes bekende Walter Van Beirendonck. Maar wat hebben deze 3 factoren nu met elkaar te maken? Ik vertel het je.

Vanmiddag werd namelijk de 10de verjaardag van Zulupapuwa gevierd in het Mechelse dierenpark! Op de planning stonden een modeshow, tevens de eerste die ik ooit bijwoonde, en achteraf een receptie om wat na te babbelen.

De genodigden kregen hierdoor ook toegang tot het park en zo deed ik nog een tour voor ik me naar de evenementenhal begaf. Het was heel heel heel lang geleden dat ik een dierentuin bezocht (van 2012, da’s echt lang), dus vond ik het extra leuk. Nemen jullie mee een kijkje?

Hij maakte geen geluid, dus weten we nog altijd niet hoe hij klinkt. #Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow


Na een rondje dieren-kijken in alle continenten was het stilaan tijd om het fashion gedeelte van het evenement te gaan bekijken.

Iedereen zetelde zich op de aangewezen plaatsen en bewonderde de catwalk. De ruimte had een industrieel kantje en in het midden hingen enkele discobollen. Op de grootste bol werden er kleurrijke figuurgezichtjes geprojecteerd, vergezeld van een robotstemmetje dat altijd ‘Hello’ zei. Enorm grappig was het om te horen hoe de aanwezige kindjes dat nadeden.

De show bestond uit twee delen: een retroperspectief, waarbij kleding uit de Zulupapuwa collecties van de afgelopen tien jaar werd geshowd, en de nieuwe collectie (die vanaf vandaag in de winkel ligt!). Hieronder vinden jullie enkele foto’s van de show, de locatie en de receptie. Er komen nog filmpjes aan binnen enkele tijd, want die vragen wel wat knip- en plakwerk.



 

Hebben jullie nog kledij van de Zulupapuwa collecties gedragen?

Bedankt aan OONA en JBC voor de uitnodiging. 

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “EVENT| Planckendael X JBC Zulupapuwa by Walter Van Beirendonck

  1. Ik vond de zulupapuwa collecties altijd net wat te uitbundig haha, maar de show ziet er wel erg leuk uit, heel leuk aangekleed allemaal! Ik moest trouwens echt lachen om je onderschrift bij dat vosje 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

