FASHION| Triangl Tanned

Deze zomer kan je er haast niet naast kijken, overal zie je ze verschijnen. Triangels. Weliswaar niet het muziekinstrument, maar de Triangl bikini’s; een momenteel zeer gegeerd swimwear onder vrouwen.

Als je ze niet ziet op vakantie, in de echte of fake versie, verschijnen ze wel om de haverklap op je Instagramtijdlijn.

Menig vrouwelijke social influencer, blogger of Instagram-bekendheid werd de afgelopen weken verwend met één van hun mooie bikini’s. Zo ook ik.

Erg leuk is dat je heel het verzendingsproces via de FedEx site kan volgen… Niet helemaal fijn. Zo kon ik dus lezen dat de welbekende zwarte doos de dag nadat ik op vakantie vertrok zou aankomen (bye bye mooie vakantiefoto’s van mij in deze bikini). Zodus kreeg ik hem pas na drie weken echt te zien.

Het systeem dat Triangl gebruikt voor verkoop en klantenhulp is ronduit top te noemen: de echte bikini’s zijn enkel te verkrijgen via hun website. Op die site staat er een matentabel, waar je kan op zien welke maat je moet nemen voor de top en het broekje. Als je er zelf echt niet uitgeraakt kan je via een 24/24 Live Chat  de hulp inroepen van een online medewerkster. Zij helpen je enorm goed met al je dilemma’s, persoonlijke ondervinding!

Zo, je hebt je maten (niet verwarren met een benaming voor je vrienden 😉 ). Dan kan de zoektocht naar jouw one and only Triangl bikini echt beginnen. En dat die niet gemakkelijk is. Heel veel verschillende modellen, in nog eens dubbel zoveel verschillende kleurencombinaties. Help! Ze gaan van erg fleurig (lees: neonkleur) tot zeer basic (lees: neutraal).

Omdat ik persoonlijk minder te vinden ben voor felle kleuruitspattingen qua kledij koos ik een basic model, in een basic kleur. Hello New York Noir Milly!

Wat vinden jullie van deze Triangl bikini? En in het algemeen?

Note: Deze post is geheel vrijwillig geschreven. Ik ben via Instagram benaderd, niet via de blog. Er is ook geen monetaire vergoeding voor deze post gegeven. 

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

11 gedachten over “FASHION| Triangl Tanned

    1. Er wordt geen kledij of andere dingen van mij verkocht via dat account. Enkel van mijn zusje en haar vriendin. Ik heb er niets mee te maken. Maar toch bedankt voor de lekker anonieme feedback! Xx

      Like

Geef een reactie

