FASHION| Sunny solden: shoplog Spanje

Tweemaal per jaar is er een fashion- hoogtepunt dat geen enkele vrouw onberoerd laat. Bijna smachtend leven we er in de winter en zomer naartoe. Namelijk:

de solden!

Dat ene jurkje in Forever 21 aan 50%, een koppelverkoop voor die twee mooie jeansbroeken bij H&M ,…. Om uiteindelijk thuis te komen met een hele nieuwe kleerkast. Tijdens het eerste deel van de zomersolden bevond ik me nog in België maar vaak vind ik hier niets, of toch heel weinig. Het tweede deel beleefde ik in Spanje en daar viel alles precies op zijn plaats.

Met de eerste shoptrip (Valencia) haalde ik twee mooie stuks binnen.

  • Bij Pull and Bear kocht ik voor slechts €4.00 deze zwarte t-shirt met opdruk. De #nofilter bedrukking was me te hard aan het aanstaren. Misschien toch een tikkeltje verslaafd aan de sociale media?

  • Springfield maakte me dan weer blij met deze jeansjas, met een fikse korting: van €60.00 naar €18.00! Als dat geen koopje is. En by the way: trends van vroeger die terugkomen, I so love it! Allemaal fashion die uit de tijd komt dat ik er nog niet was of juist een kleine uk. Bring on de Teva’s en co.

De tweede shopping spree was een groter succes!

  • De Spaanse winkel Lefties (denk: wannabe Primark) verraste me aangenaam. Dit coole jeansvestje (€19.99), waar een zoektocht van heel lange tijd aan vooraf ging, en een nieuwe cardigan (€7.99) waren hier de buit.

  • Bij Bershka trok dit t-shirt met Instagramwijsheid (€4.99) mijn aandacht. En dit denken we toch redelijk vaak, nietwaar ladies? 😉

Als je goed hebt meegeteld kocht ik in totaal vijf stuks, waar ik zeer tevreden mee ben. Zeker als je de vijfde zin van dit bericht naleest. Nu duik ik even mijn kleerkast in, kwestie van plaats te ruimen voor de nieuwe aanwinsten.

Konden jullie veel vinden tijdens de afgelopen solden?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

14 gedachten over “FASHION| Sunny solden: shoplog Spanje

      1. Ja, amai! Jij hebt daar serieus wat koopjes gedaan en wat voor koopjes dan nog! I’m totally in love! Maar om één of andere reden vind ik meer in solden in Spanje dan in België 😀 Twee jaar geleden in Madrid heb ik daar ook heerlijk solden geshopt en dit jaar in Tenerife ook 😉

        Liked by 1 persoon

  1. In Valencia toevallig niet de Mango Outlet binnengewandeld? Mijn madam is daar buitengewandeld met vijf stuks tussen de €10 en de €14, terwijl mij dat normaal iets van een €300 had gekost in totaal 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

