FASHION| Aye aye armcandy!

Hallo daar!

Het is een tijdje geleden. Hopelijk genoten jullie al van het soms te warme weer, leuke uitstappen en ijsjes. Met een vakantie die nu echt dichtbij komt, was het hier deze week voorbereiding- en inpakweek. Met alle typische momenten à la welke bezienswaardigheden nu echt het bezichtigen waard zijn en of je al dan niet die vijftiende bus zonnecrème er in de valies bij propt.

Wat ik zeker meeneem is een leuk, vakantie getint armbandje. Een accessoire (of vier vijf) ontbreekt nooit in mijn bagage. En dit is er niet zomaar eentje, maar eentje dat zeer speciaal is. Kleine tip: je zag het al op Instagram voorbij komen ;).

Ik heb het over de armband van TERN

 

Voor ik mijn liefdesverklaring afsteek, een korte toelichting:

TERN is een A’dam based merk, met handgemaakt als bovenliggende waarde. Ook de woorden mode, persoonlijk en uniek  dragen zij hoog in het vaandel.

De titel van dit bericht, het logo en de design verklappen al waarom het zo’n vakantiegevoel geeft. Niet? Ik verklap het je: de meeuw en de zeemansknoop. De vakantiedagen die vroeger aan de zee werden doorgebracht is pure nostalgie.

 

 

Maar wat het echt speciaal maakt is de persoonlijkheid die je er zelf instopt. TERN geeft je de mogelijkheid om een gravering (tot wel 8 tekens!) te laten zetten in het stalen deel van de armband.

Nu die liefdesverklaring ;). De Cherry sprong mij onmiddellijk in het oog. Een frisse zomerkleur, die bovendien een hoog fashionable gehalte heeft, laat mijn hart steeds sneller slaan. Als gravering koos ik een hartje en muzieknoot. Uit liefde voor muziek. Pak me muziek af en je herkent mij niet meer.

 

 

Info: een armband kost, inclusief gravering, slechts €10. Er komt voor internationale verzendingen €4 verzendkosten bij. De verzending duurt 1 (zonder gravering) tot 28 (met gravering, rekening houdend met het leveringsadres) dagen. Conclusie: voor een luttele €14 heb je binnen enkele dagen een persoonlijke armband, met een uniek design, in jou bezit.

Goed gekozen? En zou je er zelf een kopen? Ik lees het graag!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “FASHION| Aye aye armcandy!

Geef een reactie

