PERSONAL| July hang out

Hallo daar!

Buiten is het weer om te puffen, maar gelukkig is het binnen een pak koeler. Vandaag is de officiële start van de zomervakantie en dat betekent: weggaan! Festivals, vakanties, daguitstapjes,…  

Ook ik heb al heel wat rust ingepland voor tijdens de komende twee maanden. Dit bericht schrijf ik om jullie wat te informeren over wanneer er hier wel/niet blogposts zullen verschijnen in juli en augustus.

Een overzicht:

  • Deze week (+ maandag) zullen er geen posts meer zijn want ik zit heel het weekend op een festival met vrienden!
  • De normale post dagen (maandag, woensdag, zondag) zullen dan gewoon doorlopen tot 14 juli. Van 14 juli tot 5 augustus ga ik lekker op vakantie naar een warm oord, waarvan ik jullie nadien (in kleine delen) een reisverslag geef.
  • Vanaf 9 augustus loopt alles op ‘Life On Sneakers’ weer zoals normaal.

Ziezo. Ik kijk alvast enorm uit naar mijn plannen, maar ook om jullie te blijven verwennen met leuke blogberichten.

Wat zijn jullie vakantieplannen?

Een heeeel fijne zomer gewenst en tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “PERSONAL| July hang out

  1. Oh, ben al benieuwd welk warm oord het gaat zijn. Deze week had je er alvast niet naar het buitenland voor gemoeten. Tropische temperaturen a volonté! Strak plan om het even rustiger aan te doen. Ik doe juist hetzelfde.

    Like

Geef een reactie

