CURRENTLY LOVING| June

Hallo daar!

De maand juni is bijna voorbij en juli komt over enkele daagjes piepen. En zo dus ook de zomervakantie! Ik wens jullie allemaal een zalige en vooral deugddoende vakantie toe. Ook zijn er deze maand weer een paar zaken in mijn hoofd blijven plakken. Benieuwd dewelke?

Here we go!

1. Muziek: Perfect Fight Song- Mashup P!nk. Taylor Swift, Ellie Goulding, Rachel Platten by #AndyWuMusicland.

  Tijdens een van mijn vele studiepauzes dwaalde ik wat rond op YouTube, wat ik wel vaker doe, tussen de schattige kattenfilmpjes en aftermovies van festivals. Op één of andere manier kwam ik bij een afspeellijst terecht waarin liedjes stonden van bovenstaande artiestes. En deze mash-up stond er tussen… Hoe perfect kan dat wel niet klinken?! Het is perfect afgestemd en klinkt erg goed. Jup, verslaafd. Als je fan bent van één (of meerdere) artieste heb ik slechts één boodschap voor jou: check it out!

2. Mode: Adidas Stan Smith.  

Na dat mijn Adidas Superstar Supercolor het leven lieten zocht ik een even perfect paar sneakers. En eergisteren vond ik ze. Mijn lovely Stan Smith’s! Natuurlijk wist ik wel dat ze bestonden, maar voordien stonden ze nog niet bovenaan mijn wishlist.

3. Reizen: Zuid-Frankrijk.

  Enkele jaren geleden miste ik deze reis doordat ik zelf een vakantie begeleidde om animator in het jeugdwerk te worden. Af en toe dwaal ik op Pinterest rond tussen de foto’s van pittoreske dorpjes en lavendelvelden. Te mooi voor woorden toch?

4. Quote: I scream, you scream. We all scream for ice cream!

  Zomer = ijsjes. Heel veel ijsjes. Geen quote, om ieders gevoel rond deze heerlijke verfrissing te uiten, is beter en bekender dan deze .

5. Foto: Temporary city lights.

   Vorige week was het feest in Antwerpen. Een reuzefeest eigenlijk. Want na vijf jaar bracht het Franse gezelschap Royal de Luxe ons land weer een bezoekje. Samen met Oma Reus en de Kleine Zwarte Reus zagen we de stad op een heel andere manier. Deze lichtencompositie stond op het Theaterplein te shinen en sprak voor mij echt tot de magie. Hopelijk komen de Reuzen snel terug.

What do you think? En wat zijn jullie ‘currently lovings’?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “CURRENTLY LOVING| June

Geef een reactie

