WIN| Bag full of beauty

Hallo daar!

Of je hebt het al gemerkt of anders heb je mijn blog al een tijdje niet bezocht: de laatste tijd ben ik redelijk into het reviewen van beautyproducten. De laatste tijd schaf ik me er steeds meer aan en beleef er echt plezier in die te testen en er een artikel over te schrijven.

Toen ik vorige week weer eens naar de (nog steeds maar vier soorten) Babylips die ze in die winkel hadden aan het staren was, in de hoop dat er plots een nieuwe zou verschijnen, kreeg ik een mega goede ingeving.

Een beauty give away!

Aan één gelukkige lezer(es) geef ik een tasje met enkele leuke beautyproducten, deco spulletjes en accessoires.

De inhoud? Een zilveren armbandje met motief, opvouwbare zonnebril, decoratief hartje met tekst, een temporary tattoo, easy handspiegeltje, een flesje desinfecterende gel, een flesje nagellak (Magnolia Nacré), een Baby Lips (Pink Punch), een Moisture Balm en een gelukspoppetje.

 

Wat je daarvoor moet doen is heel simpel:

  1. Like alzeker mijn Facebookpagina
  2. Repost de foto vanop mijn Instagram met de hashtag #lifeonsneakersgiveaway

 Op woensdag 8 juli, om 16u maak ik op Instagram de winnaar/winnares bekend.

Veel succes allemaal en tot blogs!

Veel liefs,

Margot

5 gedachten over “WIN| Bag full of beauty

Geef een reactie

