BEAUTY| Miracles with Uriage Micellar Water

Hallo daar!

De laatste week blok. Hoera! Niet zo veel meer leren, al afspreken met vrienden en nog meer dromen van de maanden juli en augustus. Of bij mij: dringend tijd om de gezichts- en oogmake-up die mijn examens, studeeruren, warmte, stress (en dus ook mijn luiheid om die er ’s avonds af te halen) heeft overleefd van het gezicht weg te werken en plaats te maken voor een nieuwe sprankelende laag.

Het was moeilijk om een goede remover te vinden: oftewel stonk die gewoonweg, werkte hij niet naar behoren of zorgde die voor niet zo fijne irritaties.

Maar een tijdje geleden vond ik hem, de remover die dat allemaal als sneeuw voor de zon laat verdwijnen:

de Thermal Miccelar Water Make-up Remover van Uriage

 

Het merk is gecreëerd in 1992, net zoals hun eerste dermo-cosmetische producten. Vandaag worden hun producten in meer dan 70 landen verkocht. Hun gamma is zeer uitgebreid: negentien productnamen, waaronder telkens een drietal producten. Voor baby’s tot ouderen, van zonnebescherming tot producten tegen roodheid,… You name it, they got it.

Het speciaalste moet ik je nog vertellen: Uriage heeft een eigen thermaal kuroord! Gelegen in een groen stuk van de Alpen kan je verschillende kuren volgen. Let wel: de website is in het Frans, dus haal de monsieur of madame in jezelf al maar naar boven ;).

En ik dwaal te ver af, even terug naar wat ik eigenlijk wil vertellen.

De make-up remover heeft een neutrale geur, wat me al heel goed bevalt. Hij is geschikt voor make-up te verwijderen van ogen en gezicht, toepasbaar op alle huidtypes. Wat ook positief is is het feit dat het water niet alleen make-up verwijdert maar ook je gezicht reinigt, hydrateert en uitdroging van de huid tegengaat. Dat kan ik alleen maar beamen: de mascara, het tikje foundation en de blush zijn volledig weg en mijn gezicht voel erg proper, fris, open en niet geïrriteerd aan. Hoera!

Misschien toch maar beginnen geloven in mirakels?  😉  

Wat is jullie favoriete gezichtsreiniginsproduct? Laat het weten in de comments, ik ben benieuwd!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Een gedachte over “BEAUTY| Miracles with Uriage Micellar Water

Geef een reactie

