PERSONAL| Monday Tattoo Mania

Hallo daar!

Je raadt het waarschijnlijk al.

Today’s talk is a tattoo talk! Misschien zag je mijn vraag al in hashtagvorm op Instagram: zou ik het doen?

Het spookt al wel enige tijd in mijn hoofd rond en sinds ik een temporary op mijn lichaam heb gezet lijkt het idee ook steeds aantrekkelijker.

Maar voor een eerste tattoo is het altijd zoeken: wat wil ik nu echt op mijn lijf laten zetten?

Het ideale inspiratieparadijs bij uitstek (buiten je eigen gedachten dan) daarvoor is ofcourse Pinterest. En dat het me inspiratie bracht is zeker.

Take a look:

 

 

 

 

Wat denken jullie er van? To do or not? Ik hoor het heel graag.

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

11 gedachten over “PERSONAL| Monday Tattoo Mania

  1. Ohow! We zitten in hetzelfde schuitje denk ik 😀 Zit er sinds enkele maanden ook mee in mijn hoofd, maar toch is er iets dat mij blijft tegenhouden, raar! Leuke voorbeelden gevonden trouwens 😉 Pinterest is er ideaal voor! Mijn album staat ook vol met tattoo’s die mij aantrekken! Net zoals in jouw blog, val ik voor simpele, kleine en subtiele tattoo’s 😀

    Liked by 1 persoon

  2. Hey Margot! Ik heb hier in de Dominicaanse een tattoo laten zetten. Ik was ook altijd aan het twijfelen, en heb op een dag gewoon gezegd: als ik het nu niet doe, doe ik het nooit!, en het dan gewoon gedaan. Eerlijk? Wat je zet maakt absoluut niet uit. Gewoon het feit dat je een tattoo laat zetten (toch zeker de eerste) is genoeg. Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn tattoo, ook al twijfelde ik heel lang over het design. Dus als je denkt dat je er een wil, doe het gewoon! Kies iets uit dat je mooi vindt, en stap er mee naar een tattoo artiest. Just do it, girl!

    Like

  3. Gewoon doen, ik heb ook lang getwijfeld en na een jaar heb ik nog steeds geen spijt van mijn vinger tattoo – het leuke aan die plaats is dat anderen het niet zien, tenzij ze er op letten of als je typt. Hou ons op de hoogte van wat he beslist 😊

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

