BEAUTY| Smells like Summer Rain

Hallo daar!

Het einde van het weekend is weer in zicht. Maar hopelijk hebben jullie er vollenbak van genoten, met die zomerse temperaturen (gelukkig heeft het niet terug gestormd zoals vorige week!). Hoe ik het meeste uit een gewoon weekend haal? Op zondagochtend mezelf verwennen met hemelse beautyproducten en yummy food.

Één van die beautyproducten ontdekte ik nog niet zo lang geleden. Maar wel al lang genoeg om er een beetje verslaafd aan te zijn.

de Summer Rain shower gel van Rituals

 

 

Een kleine uitleg over het merk: Het idee? Verander je dagelijkse routines in bijzondere verwenmomenten door mooie luxe producten. Daar draait het bij Rituals… om; weer even stilstaan bij de kleine dingen in het leven en het verrijken met een vleugje luxe. Die passie vind je dan ook terug in al hun producten. Met de natuur als grootste inspiratiebron, Oosterse tradities als basis en de unieke parfums als herkenningspunt.

Nu maar terug naar de essentie van deze post: de douchegel.

Vroeger gebruikte ik altijd een doucheschuim, want hoe heerlijk is het niet om zelf even een grote schuimbedoening te zijn? Maar steeds vaker begon het lastig te worden: het lange afspoelen, de soms heel sterke geur, iets te veel schuim op het lijf,…

De douchegel is daar helemaal anders in. De tube en naam maken me allereerst al heel blij: het groen trekt me enorm aan en de naam doet me onmiddelijk denken aan die regendouches bij zeer zomerse, tropische temperaturen. De geur is subtiel en klopt perfect. De gel zelf heeft een wit, ietwat shiny, kleurtje en voelt enorm fijn aan op de huid. Bij het afspoelen blijft er niets plakken op mijn lichaam en is de geur even aangenaam dan wanneer die uit de tube kwam.

 

 

 

Conclusie? Hij heeft de test (geur, kwailiteit, kwantiteit, look) goed doorstaan en ik zal hem dus blijven gebruiken!

Wat is jullie favoriete doucheproduct? Ik lees het graag in de comments :D.

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

Geef een reactie

