FASHION|Monday Sneakers Mania

Hallo daar!

Hopelijk hebben jullie een goed weekend achter de rug en gingen de examens vlot vandaag. Ik blijf duimen voor jullie (en ook voor mezelf…)!

Een tijd geleden is de jongste liefde van mijn leven daaruit weggerukt. No worries: er is niemand uit mijn omgeving gestorven (mocht je dat denken).

Dagenlang vertelde ik er honderduit over op Instagram. Poste ik foto’s. Iedereen wist het. De liefde was zo groot. Plots had ik ze. En ook zo plots niet meer…

Mijn geliefde Adidas Superstars. Helemaal kapot. Niet te herstellen..’

Treuren doe ik nog steeds een klein beetje (ze waren net geen vier weken oud en hadden wel wat geld gekost), maar ik verzacht de pijn door online op sneakerjacht te gaan naar een degelijk, nieuw paar.

Enkele pareltjes waarvan het helemaal niet erg zou zijn mochten ze mijn collectie aanvullen ๐Ÿ˜‰

1.

image

Adidas Stan Smith, โ‚ฌ85

2.

image

Adidas Superstar Supercolor, โ‚ฌ95

3.image

Bershka Stamped Sneakers, โ‚ฌ29.99

4.imageย Sacha Platform Sneakers, โ‚ฌ39.99

Hebben jullie van deze vier een favoriet? Laat het zeker weten in de comments ๐Ÿ˜€

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

10 gedachten over “FASHION|Monday Sneakers Mania

      1. Ik zou het er ook voor over hebben als ik niet nog 2 ander paar schoenen op mijn verlanglijstje heb staan ๐Ÿ˜€ Misschien als ik die twee paar heb dat ik voor de Adidas spaar ๐Ÿ˜‰ Oh neen, dat is jammer! ๐Ÿ˜ฆ

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

