COLLAB|Time for (iced) tea

Hallo daar!

En toen was het al vrijdag… De week gaat snel voorbij als je moet studeren. Succes aan iedereen die examens heeft, I know how you feel.

Tijdens mijn (vele) pauzes neem ik echt de tijd om me te ontspannen: een magazine lezen, iets kleins eten, muziek opzetten en uitbundig dansen,… Maar nu het zo’n goed weer is hydrateer ik mijn lichaam meer dan anders.

Vroeger (en nu nog) dronk ik enkel water, gewone thee en sapjes. Maar sinds enkele dagen is er een toevoeging aan dat korte lijstje: iced tea. Geen gewone van de supermarkt, maar een ijsthee gemaakt met de thee van…

Tea Lodge!

Hun visie? Thee van topkwaliteit, verwerkt in exclusieve melanges. Er zijn zes categorieën: biolodge, classic, slim & detox, infusions, rooibos en exclusive. En ook vier variaties: zwarte, witte, groene en oolong thee. Bij elke thee staan onder andere de ingrediënten, watertemperatuur en het ideale moment om deze te drinken uitgelegd. Begin al maar te watertanden en na te denken over welke thee je gaat kiezen ;). Naast deze top thee’s bieden ze ook accessoires aan; wat dacht je van een travel mug of een theepot in gietijzer?

Verder kan je ook een thee abonnement nemen, cupper worden of een cadeau box aankopen voor een vriend(in). Momenteel zijn er twee extra gift ideas: eentje voor Vaderdag en een tweede om je juf, trainer,… te bedanken voor het fijne jaar.

De prijzen van alle producten variëren tussen de €8 en €36. Je kan kiezen tussen een hersluitbare zak of een eveneens hersluitbaar blik. Oh ja: als je een bestelling plaatst van €25 of meer is de verzending gratis!

Mijn blijdschap kon niet op toen ze me contacteerden. Of ik wilde proeven? Daar zeg ik geen nee tegen.

Vandaag werd de proef op de som genomen met ‘Blood Orange‘, een infusion met appelblokjes/appelsienschil/hibiscus blaadjes/…

image_00005

image_00001

Met de 31°C die ons nu bijna doet zweten, besloot ik er maar een iced tea van te maken in plaats van een warme versie.

image_00008

image_00007

Wat heb ik daar voor gedaan?

  • Maak eerst de thee zoals aangewezen op de verpakking.
    1. Watertemperatuur: 100°C
    2. 1 theelepel melange
    3. 3-5 minuten laten intrekken
    4. Klaar!
  • Zet het glas met warme thee in de koelkast.                                                                            (Je bepaalt zelf hoe lang! Bij mij stond hij er een halfuurtje in.)
  • Voeg enkele extra’s toe naar eigen smaak.                                                                              (Suiker voor zoete smaak, citroenschijfje,…)

Hij is getest en… GOEDGEKEURD ✓.

Wil je niets meer missen van Tea Lodge? Rep je dan snel snel naar hun Facebookpagina, Instagram en Twitter!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

5 gedachten over “COLLAB|Time for (iced) tea

Geef een reactie

