CURRENTLY LOVING| May

Hallo daar!

De maand mei is voorbijgevlogen. Zoveel leuke dingen die ik mocht doen, eindelijk meer goed weer (en dus ook blote benen, fietsen en terrasjes doen ;)). Je raadt het al: tijd om eens terug te kijken naar enkele zaken die me helemaal konden bekoren afgelopen maand.

Hier gaan we!

1. Muziek: London Grammar- Nightcall

London_Grammar_-_-Nightcall-_(Single)

Enkele weken geleden was ik ’s avonds televisie aan het kijken. Meer bepaald Canvas. Er kwamen een aantal ‘trailers’ voorbij over de volgende afleveringen van enkele programma’s. Waaronder die van de detectiveserie ‘Vera’. En dit nummer speelden ze over de ‘trailer’. De woorden die ik me nog kon herinneren typte ik in Google in en voilà: Nightcall van London Grammar. Sindsdien liet het lied mij niet meer los. Of omgekeerd, kan ook.

2. Mode: Subdued- Chicago shirt

maglia-17u-chicago-basso

Een basic grijs t-shirt ligt in mijn kast te blinken. Korte mouwen, v- hals en tot net voorbij mijn heupen. Maar voor de zomer heb ik iets anders in gedachten: een ronde hals, leuk printje en wat korter. And who doesn’t love Chicago?

3. Reizen: Finland

c.+Jiang+Ping+Visit+Finland+72464_000_04

Afgelopen week probeerde ik een zo professioneel mogelijke collage te maken voor een wedstrijd. De eerste liep rampzalig uit want eerlijk gezegd: het was de eerste keer dat ik dat niet op lagere school- niveau deed… Het ging over wanderlust. En tussen al Googelen, WeHeartIt’en en Pinteresten kwam ik bij deze magische foto van Finland uit. Instant liefde voor het land en de sfeer. En de lucht. En de rendieren, duuh.

4. Quote: Beautiful minds inspire others.

11041730_853273504715766_6929316835243037044_n

Deze black and white quote stond een tijd als omslagfoto op mijn Facebook. Door te bloggen en social media- gewijs erg aanwezig te zijn kom je enorm veel mensen tegen. En deze quote past er echt bij: je komt mensen tegen wiens verhaal je inspireert om door te gaan met hetgeen je bezig was of juist de andere kant op te gaan. En soms komen mensen jou tegen en inspireer JIJ hen. Een mooier compliment bestaat toch niet?

5. Foto: Station sky. Homebound.

11143631_887560857953697_5176655403634429569_n

Deze foto trok ik na dat ik uit de trein (na de Thuisdag by the way) stapte. De lucht en het station (wat nota bene niet het station is waar ik normaal terug arriveer na een dagje weg) voelden gewoon zo als thuiskomen aan. Toch mijn hart echt verloren aan Antwerpen en omstreken?

Wat denk je? En wat zijn jullie ‘currently lovings’?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “CURRENTLY LOVING| May

Geef een reactie

