WISHLISTED|And Other Stories love

Hallo daar!

Met de zon op mijn snoet en de nieuwe Vogue Nederland (met t-shirt, oh yeah) typ ik dit blogbericht. Wat is er zaliger?

Je weet het of niet: & Other Stories is één van mijn favoriete winkels. Een uur of twee in de winkel en dus ook in de geweldige paskamers of de online shop: dan ben ik een tevreden mens

Daardoor is er een wishlist ontstaan, van tientallen items, maar wees gerust: enkel mijn topfavorieten verklap ik aan jullie.

Let’s see!

1.

ed95c897b384d4c615c77af0552e0598Jersey A-line Dress, €65/ Deze jurk paste ik afgelopen week, voor ik me naar de launch van Vlisco X Komono begaf. Het prinsesgevoel bleef nog uren hangen.

2. 0279667001_1_100011 Spray Genie Face Mist, €9/ Gewoon ideaal voor een verfrissend gevoel tijdens de zomermaanden.

3. 0302568001_1_100011 Vans Dalmatian Leather Slip- On Shoes, €90/ Een super- leuke collab, met deze slip- ons als één van de drie resultaten. En houden we stiekem niet allemaal van de 101 Dalmatiërs? (lees als: leve Disney! Leve schattige hondjes!)

4.0235903001_1_100011Twist-lock Leather Clutch, €75/ Liefde op het eerste zicht in de webshop. Al tijden zoek ik achter de perfecte clutch and now I may have found him!

5. image

Round Frame Acetate Sunglasses, €15/ Merk je al dat ik redelijk into zwart/wit ben? Dankzij de t-shirt die bij het juninummer van Vogue zat ben ik nu verzot op die combinatie (misschien ook al gezien op Instagram?). Deze zonnebril zou wel eens sneller dan je denkt in mijn winkelmandje en bezit belanden: mijn huidig exemplaar begint het stilaan op te geven… Tijd voor een nieuwe dus!

Wat vinden jullie van & Other Stories? En welke items zou jij graag zien hangen in je kast of gebruiken? Laat het weten in de comments 😉

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

3 gedachten over “WISHLISTED|And Other Stories love

Geef een reactie

