Fashion| Late Night SHOPping at The Shop

Hallo daar!

Het weekend is in zicht. En meestal ook leuke dingen die je tijdens dat weekend hebt gepland. Maar stiekem begon het weekend voor mij al afgelopen dinsdag. Why?

The Shop organiseerde namelijk, in samenwerking met fashionable and sweet Eline Reynders van ‘Your Daily Dose Of Me‘, een Late Night Shopping. En dat was niet mis! Samen met enkele anderen genoot ik van delish cocktails, yummy candy en de winkel.

Eventjes wat uitleg:

The Shop is opgestart door Kathleen & Charlotte, twee vrouwen met een hart voor accessoires. Daar draait de winkel ook om: accessoires, maar dan betaalbaar. Van toffe handtassen tot leuke Iphone hoesjes en coole armbandjes: you name it, they got it.

Het was dus super- fijn om een uitnodiging te ontvangen. En die direct te bevestigen.

Kijken jullie mee?

image_00019

image_00034

image_00033

image_00032

image_00024

image_00015

Niemand ging trouwens met lege handen naar huis (en ook niet met een lege maag 😉 ), want de dames hadden voor iedereen een leuke goodiebag voorzien!

11122465_881351451907971_989459190_n

11186294_881351418574641_188697734_n

Tadaaa! In de mijne zat een zomers getint armbandje, hoera! 

En één item uit de winkel kon ik heel de avond niet uit mijn hoofd krijgen… En nu niet meer van mijn hand!

11208918_881351458574637_805702550_n

Et voilà! Hun Ilka ring mag mijn mini- collectie vanaf nu vergezellen. What do you think? Ik hoor het maar al te graag 😀

Nog een fijne donderdagavond en tot blogs!

Veel liefs,

Margot

7 gedachten over “Fashion| Late Night SHOPping at The Shop

    1. Gewoon een keertje langsgaan dan 😄 er zijn er keiveel verschillende qua model en kleur, echt mooi ook! Heb er juist sinds enkele weken een nieuwe die ik liefst nog een tijd meedraag :p

      Like

Geef een reactie

